حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان نمونه و تیم فوتبال ۶ نفره
    ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۲۴
    شناسه : 3822
    بازدید 1359
    4
    دریانیوز// طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان از ۴ نفر از کارگران نمونه استانی فولاد هرمزگان و همچنین تیم فوتبال 6 نفره فولاد هرمزگان که در مسابقات شرکت‌های کارگری دنیا در مسکو مقام قهرمانی را کسب کرده بود، تقدیر شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان از ۴ نفر از کارگران نمونه استانی فولاد هرمزگان و همچنین تیم فوتبال ۶ نفره فولاد هرمزگان که در مسابقات شرکت‌های کارگری دنیا در مسکو مقام قهرمانی را کسب کرده بود، تقدیر شد.

    در این مراسم عطاالله معروفخانی با اشاره به افتخارآفرینی‌های تیم‌های ورزشی شرکت فولاد هرمزگان در چند ماه اخیر در مسابقات ملی و بین‌المللی بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان برای افزایش نشاط عمومی در جامعه به ویژه استان هرمزگان، توجه به ورزش را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در دستور کار قرار داده است که این توجهات باعث شده از سال گذشته تاکنون ۳۵ عنوان ملی و بین‌المللی برای تیم‌های ورزشی شرکت کسب گردد. اخیرا نیز تیم فوتبال ۶ نفره توانست در مسابقات کارگری شرکت‌های دنیا در مسکو مقام قهرمانی را به دست آورد. بدون شک این قهرمانی مایه سرافرازی کشور ما و نیز شرکت فولاد هرمزگان در کشور و مایه خوشحالی مردم استان هرمزگان به ویژه کارکنان و کارگران شرکت فولاد هرمزگان شده است.

    وی در ادامه به سایر موفقیت‌های فولاد هرمزگان در زمینه‌های علمی و کسب جوایز متعدد توسط کارکنان فولاد هرمزگان در جشنواره های گوناگون اشاره کرد و از همت و تلاش و کار تیمی آنان قدردانی کرد.در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت به همراه معاونان با اهدای لوح سپاس از اعضای تیم ۶ نفره فوتبال و همچنین تیم ۴ نفره فولا‌د هرمزگان که با ساخت پایلوت بازیافت و تبدیل غشاهای مستعمل آب‌شیرین کن های اسمز معکوس (RO) به غشا های متخلخل اولترافیلتراسیون (UF) به عنوان نمونه استانی در بخش صنعت انتخاب شده بودند تقدیر و تشکر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.