حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تقاطع بلوار شهید رجایی و راه آهن مسدود می شود
    ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۴:۴۵
    شناسه : 6283
    بازدید 1275
    11
    یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس : دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس گفت: به منظور عملیات خاکریزی و احداث پایه های پل در دست احداث تقاطع پیامبر اعظم (ص)، بزودی تقاطع بلوار راه آهن و شهیدرجایی، مسدود می شود
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس گفت: به منظور عملیات خاکریزی و احداث پایه های پل در دست احداث تقاطع پیامبر اعظم (ص)، بزودی تقاطع بلوار راه آهن و شهیدرجایی، مسدود می شود.

    به گزارش خبرنگار دریا؛ وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با مسدود نمودن محل احداث پایه های پل، شاهد ترافیک سنگین تری باشیم و به همین منظور شهروندان می توانند از طریق راستگردهای احداث شده از این تقاطع عبور نمایند. همچنین با توجه به ترافیک سنگین ورودی از سمت خارج از شهر به این نقطه، رانندگان مسیر شمال به جنوب بلوار راه آهن می توانند، موقتاً از طریق چپ گرد احداث شده وارد بلوار شهید رجایی شوند تا ترافیک در این نقطه سبک تر گردد.

    عضو شورای شهر بندرعباس گفت : تکمیل این پل، گره ترافیکی این نقطه را برای همیشه رفع خواهد نمود و ساکنین شهرک پیامبر اعظم (ص) و صنایع غرب بندرعباس دسترسی راحت‌تری به مرکز شهر پیدا خواهند نمود، اما تا زمان اتمام این پروژه با مشکلات ترافیکی روبرو خواهیم بود که پیشاپیش از همه همشهریان عزیز عذرخواهی می کنیم.

    یعقوب دبیری نژاد با بیان مشخصات فنی پروژه گفت: این پل قرار بود ابتدا بصورت زیرگذر طراحی گردد که به جهت مقابله با سیلاب های احتمالی، نقشه‌های اجرایی آن بصورت روگذر تغییر نمود.
    همچنین این پل پس از افتتاح، اولین و کامل ترین پل شهر بندرعباس خواهد بود که از هر چهار طرف دارای رمپ ها و لوپ های ورودی و خروجی است.

    در حال حاضر سه رمپ راستگرد آن تکمیل شده و با جابجایی ارتفاع شبکه برق فشار قوی مجاور، راستگرد چهارم بزودی عملیات احداث آن نیز شروع خواهد شد که لازم می دانم از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان برای همکاری و جابجایی دکل فشار قوی تشکر نمایم و امیدوارم با رفع معارض و حریم سایر دستگاه های خدمات‌رسان هرچه سریعتر شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.