حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تعالی معنوی جامعه با قرآن محقق می‌شود
    ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۴۵
    شناسه : 6931
    بازدید 1262
    10
    نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان: دریانیوز// نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: راه نجات، رستگاری، مقاله با آسیب‌های اجتماعی، پیشرفت و تعالی معنوی جامعه، انسان سازی و... تنها از مسیر قرآن میسر می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: راه نجات، رستگاری، مقاله با آسیب‌های اجتماعی، پیشرفت و تعالی معنوی جامعه، انسان سازی و… تنها از مسیر قرآن میسر می‌شود.
    حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در مراسم اختتامیه مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: دشمنان مسلمانان هم این موضوع را به خوبی درک کرده‌است و تلاش دارد ما را از قرآن دور نماید.
    حجت‌الاسلام عبادی زاده اظهارداشت: دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که اگر می‌خواهند جامعه اسلامی را به اضمحلال برسانند باید آنها را از قرآن و آموزه‌های قرآنی دور نمایند.
    وی بیان کرد: تا زمانی که قرآن در بین مسلمانان وجود دارد، سلطه دشمنان بر آنها امکان‌پذیر نخواهد بود به همین دلیل باید قرآن در متن مراحل زندگی ما قرار داشته‌باشد.
    امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: اگر قرآن در زندگی و جامعه ما جاری باشد، در مقابل دسیسه‌ها و حیله‌ها دشمنان بیمه خواهند بود.
    حجت‌الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: تلاوت به خواندن قرآن می‌تواند در زندگی ما تاثیرگذار باشد و اگر بودجه‌های فرهنگی را به سمت قرآن سوق دهیم اثربخشی بسیار بالایی خواهد داشت.
    وی گفت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب، تربیت ده میلیون حافظ قرآن می‌باشد که باید تلاش شود به این مهم جامه عمل پوشانده شود.
    حجت‌الاسلام عبادی زاده ادامه‌داد: تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی یکی دیگر از مطالبات رهبر انقلاب می‌باشد که در دامان قرآن این مهم امکان‌پذیر است.
    وی بیان کرد: همه ما در مقابل قرآن مسئول هستیم و باید تلاش کنیم قرآن را به زندگی خود وارد نماییم.
    نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: حرکتی که در سازمان تأمین‌اجتماعی برای برگزاری مسابقات قرآنی وجود دارد یک حرکت ارزشمند است.
    وی عنوان کرد: وقتی امروز شما می‌بینید در بین خانواده تامین اجتماعی نیروهای انقلابی، متدین و قرآنی حضور دارند، انرژی و نشاط در سازمان بالا می‌رود و در راندمان کار سازمان موثر خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.