حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تسهیل در ایجاد شهرک های صنعتی، اشتغالزایی را به همراه دارد
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۴۶
    شناسه : 7523
    بازدید 1281
    8
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// استاندار هرمزگان عنوان کرد: با ایجاد شهرک های جدید صنعتی در استان هرمزگان به دنبال اشتغالزایی و رسیدن به توسعه پایدار هستیم.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان عنوان کرد: با ایجاد شهرک های جدید صنعتی در استان هرمزگان به دنبال اشتغالزایی و رسیدن به توسعه پایدار هستیم.
    مهدی دوستی در دیدار با اعضای هیئت مدیره، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و رئیس سازمان صمت هرمزگان با اشاره به پتانسیل بالای استان هرمزگان در ایجاد شهرک های صنعتی گفت: یکی از اهداف بزرگ در حوزه صنایع رساندن استان به خودکفایی در برخی از تولیدات صنعتی است به ویژه تولیداتی که با قیمت و هزینه های گزاف از استان های دیگر وارد می شود.

    وی با تاکید بر توسعه استان و نقش صنایع در این امر افزود: صنایع می توانند در قالب مسئولیت اجتماعی همراه و یاری رسان توسعه شهری و آبادانی استان باشند.
    استاندار هرمزگان اضافه کرد: صنایع می توانند با ایجاد حلقه اتحاد و همکاری منسجم طرح های بسیار زیادی را در استان اجرایی کنند.سید امیر امیری زاد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان نیز با توضیحاتی در خصوص ایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان و برخی از چالش های پیش رو اظهار کرد: اشتغال به عنوان یکی از اولویت ها در نظر گرفته شده که حلقه اولیه آن ایجاد صنایع در استان است.
    وی در ادامه تصریح کرد: تراکم و توازن احداث شهرک های صنعتی در تمامی نقاط استان یکی از مسائل بسیار مهم با در نظر گرفتن آیتم های مختلف اقتصادی و اجتماعی در هر منطقه بوده است.
    مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان در پایان این نشست در خصوص تسهیل در تامین آب، برق و زیر ساخت های لازم برای احداث برخی شهرک های صنعتی توضیحاتی عنوان کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.