حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تسریع در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی
    ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۴۲
    شناسه : 5804
    بازدید 1245
    4
    فرماندار بندرعباس تاکید کرد دریانیوز// فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه شورای مسکن با مدیران بانک های عامل بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تأکید کرد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه شورای مسکن با مدیران بانک های عامل بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تأکید کرد .

    به گزارش خبرنگار دریا ، محمد مرودی در جلسه شورای مسکن با مدیران بانک های عامل ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی مجموعه بنیاد مسکن بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تأکید کرد .وی با اشاره به اینکه تعدادی واحد مسکونی آسیب دیده در شهرستان بندرعباس وجود دارد گفت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه تسهیلات ارزان قیمت مقاوم سازی خانه در کوتاه مدت در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

    مرودی ضمن تشکر از همراهی مدیران بانک ها در بازسازی مناطق زلزله زده ادامه داد: با تصویب و ابلاغ تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی پیش‌بینی می‌شود تا کار احداث و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی سرعت بگیرد. فرماندار شهرستان بندرعباس با تأکید رفع موانع وام زنجیره‌ای برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی در توافق بنیاد مسکن با بانک های عامل اظهار کرد: با همکاری و همراهی بانک ها متقاضیانی که ساخت واحد را شروع کردند به صورت زنجیره ای می توانند ضمانت همدیگر را قبول کنند و مشمول دریافت وام روستایی شوند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.