حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تزریق منابع ویژه به هرمزگان  برای جبران شاخص ‌های منفی اقتصادی
    ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۵۴
    شناسه : 6450
    بازدید 1260
    12
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان خواستار شد دریانیوز // نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: منابع ویژه برای جبران شاخص‌های منفی اقتصادی به هرمزگان تزریق شود
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: منابع ویژه برای جبران شاخص‌های منفی اقتصادی به هرمزگان تزریق شود .

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار معاون بانک ملی کشور و مدیر منطقه‌ای استان هرمزگان، با اشاره به شاخص‌های منفی اقتصادی استان هرمزگان، اظهار کرد: هرمزگان با وجود دارا بودن فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی که در حوزه‌های اقتصادی دارد، اما جایگاه خوبی در حوزه فقر و اشتغال ندارد.

    وی، با ذکر این نکته که استان هرمزگان نیازمند توجه ویژه‌ است، عنوان کرد: هر ساله باید منابع ویژه‌ای برای جبران شاخص‌های منفی اقتصادی استان هرمزگان در طی مدت ۶ تا ۸ سال تامین شود و رئیس جمهور نیز از این موضوع حمایت کرده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    نماینده ولی فقیه استان هرمزگان، با اشاره به جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر بیکار در استان هرمزگان، تصریح کرد: سهم بانک‌ها در حوزه اشتغال بسیار موثر است و می‌توانند به دو بخش خرد و کلان در حوزه افزایش اشتغال و ارتقاء شاخص‌های اقتصادی ورود کند.

    به گزارش ایسنا ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر استان هرمزگان در حوزه صنایع دستی و خانگی، گفت: با توجه به ظرفیت محلی و بومی استان هرمزگان ، بانک ملی کشور اجازه‌ای به استان هرمزگان بدهد تا با پرداخت تسهیلات خرد اقدام به ایجاد مشاغل خانگی و صنایع دستی شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.