حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ترمیم موقت، علاج کار نیست
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۱۶
    شناسه : 1164
    بازدید 1548
    11
    بازخورد گزارش پس از چاپ گزارش‌هایی در خصوص وضعیت نامناسب جاده روستایی چاه فعال به گردو در اردیبهشت ماه سال ۹۹ و اسفند ماه سال ۱۴۰۰، بالاخره اقداماتی درخصوص ترمیم این جاده صورت گرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: پس از چاپ گزارش‌هایی در خصوص وضعیت نامناسب جاده روستایی چاه فعال به گردو در اردیبهشت ماه سال ۹۹ و اسفند ماه سال ۱۴۰۰، بالاخره اقداماتی درخصوص ترمیم این جاده صورت گرفت. پس از اینکه گزارش‌هایی در این زمینه منتشر شد بالاخره مسسولان تصمیم گرفتند که نسبت به ترمیم و تعمیر این جاده که راه ارتباطی چند روستا نیز می‌باشد، اقدام نمایند. در حال حاضر جاده از حالت وضعیت اسفناک قبلی خارج شده است و با ریختن مقداری آسفالت در چاله‌ها و نقاطی از جاده که تخریب شده‌بود مرمت‌هایی صورت گرفته‌است اما این ترمیم نیز موقت است و می توان گفت پس از مدت کوتاهی و پس از بارندگی این جاده به حالت قبل خود بازخواهد گشت چرا که به صورت اصولی و اساسی مرمت صورت نگرفته است.

    آنچه مشاهده می شود این است که ترمیم به صورت موقت و کاملاً غیراصولی انجام شده است چرا که پس از گذشت مدت کوتاهی از ترمیم جاده شاهد هستیم که آسفالت هایی که در این نقاط ریخته شده است دوباره از بین رفته و به صورت همان حالتی که بیش از ترمیم بود، در آمده است.  در این زمینه نیاز است که مسئولان اقدامات اساسی‌تری انجام دهند چرا که ترمیم موقت و زودگذر نمی تواند جوابگوی چاله های ایجاد شده باشد. این جاده مسیر تردد اهالی این منطقه است و زیبنده نیست به دلیل مشکلات جاده جان انسانی به خطر بیافتد. اما همین که وضعیت جاده اندکی بهبود یافته است جای شکرش باقی است اما این جاده باید به صورت اصولی ترمیم شود. ریختن مقداری آسفالت در نقاط تخریب‌شده و آسیب‌دیده، امری موقتی است و در دراز مدت نمی‌تواند مناسب باشد. این جاده که بسیار قدیمی نیز بوده، نیازمند توجه و تامین اعتباراتی برای تعریض است و به صورت اصولی باید تعمیر و تعریض شود. البته مشکلات این جاده تنها به وجود چاله‌ها و تخریب‌های صورت گرفته بر اثر بارندگی ختم نمی‌شود.

    اگر در این جاده تردد داشته باشید نزدیک به روستای گودو آبنمایی وجود دارد که پس از هر بارندگی مقدار زیادی خاک باعث مسدود شدن جاده می‌شود و اکنون که بارندگی وجود ندارد دو طرف این جاده در محل این آبنما با کوهی از خاک پر شده است که پس از هر بارندگی این خاک ها به سطح جاده آمده و این جاده را مسدود می‌کنند. از سوی دیگر، بعد از روستای گودو نیز در سال گذشته لوله‌ای از عرض این جاده عبور کرده‌است که پس از گذشت مدت زمان زیادی، همچنان ترمیمی در این قسمت از جاده صورت نگرفته‌است و رانندگان در تردد از این محل دچار مشکل هستند. به هر حال ترمیم جاده و تردد ایمن در آن خواسته اهالی آن منطقه است و ترمیم موقت نیز پس از بارندگی، دوباره مشکلات را بازمی‌گرداند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.