حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تخصیص ۳۰۰میلیارد تومان برای بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی نفت ستاره
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۷
    شناسه : 3394
    بازدید 1569
    5
    مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبرداد مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت : 300میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان 264تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس تخیص یافته است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت : ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ۲۶۴تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس تخیص یافته است. علیرضا جعفرپور در حاشیه نماز جمعه بندرعباس در گفتگو با خبرنگار دریا با اعلام این خبر افزود:این بیمارستان از زمانی که شروع شده، عموما با مشکلاتی برای تامین اعتبارات مواجه شده است و به همین دلیل هم میزان پیشرفت پروژه کند بوده واز اوایل امسال نیز کند بودن پروژه بدلیل عدم تامین اعتبارات لازم بیشتر مشهود بود. وی گفت: با رایزنی های زیادی که قبل از تشکیل مجمع عمومی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس صورت گرفت، اعتبارات بسیار خوبی برای اجرای این پروژه جذب شده است که جا دارد از حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، دوستی استاندار هرمزگان و آقایان مرادی و آشوری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تشکر کنم که در سطوح بالا رایزنی های خوبی داشتند.جعفرپور اظهار داشت : جذب این میزان اعتبارات واقعا عملیاتی نبود و در راستای مسئولیت های اجتماعی معمولا پالایشگاه ها وصنایع بزرگ در حد ده تا پانزده میلیارد تومان برای چنین پروژه های اختصاص می دهند. وی تاکید کرد: الان ۳۰۰میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه توانستیم جذب کنیم و بخصوص آقای مهندس سالاری معاون وزیر ومدیرعامل شرکت پالایش و پخش ایران رایزنی کردند تا نظر صاحبان سهام را جذب کنند برای تخصیص این اعتبار و این مبلغ در اختیارمان قرار گرفت.

    وی گفت: اسناد این مناقصه برای بخش های مختلف از جمله تاسیسات برقی، مکانیکال، سازه ای، موتورخانه، سیستم های هواساز ، کناف و… آماده است و حالا که اعتبار جذب شده است، مناقصات نیز برگزار می شود. وی افزود: بهترین مشاور را برای این پروژه داریم وجلسه ای نیز اخیرا باحضور استاندار و مشاور بیمارستان برگزار ودرخصوص جزئیات این پروژه صحبت شد. استاندار هم دغدغه دارند و اظهار تاسف کردند که شهری با این همه امکانات و ظرفیت ومزیت های نسبی، اما از لحاظ بیمارستانی و درمانی ضعیف باشد وتاکید کرد که حداقل اتاق های عمل را تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.جعفرپور افزود: البته سیستم های تهویه و… زمان‌بر است و به استاندار هرمزگان نیز قول دادیم برای تحقق خواسته شان تمام تلاشمان را خواهیم کرد. وی گفت: این بیمارستان ۲۸هزار مترمربع در هفت طبقه شامل یک بخش عفونی مجهز، ده اتاق عمل، بخش های بستری، سی سی یو، آی سی یو، درمانگاه مجهز داری انواع سی تی اسکن، رادیولوژی، توانبخشی و… متناسب با ساختار ونیاز های استان طراحی و اجرایی شده است.مدیرعامل شرکت نفت ستاره گفت : جای تاسف است که بیماران بندرعباس ، روستاها وشهرهای اطراف به استان های همجوار بروند وبا این وضعیت راهها جان شان به خطر می افتد وبرخی جان شان را ازدست می دهند و… و استاندار هم نسبت به این موضوع دغدغه داشتند و تاکید داشتند اتاق های عمل و بخش های اورژانسی همین امسال تکمیل وبه بهره برداری برسد.

    جعفرپور افزود: بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی بندرعباس، بیمارستان فوق تخصصی است. بخشی از بیمارستان تا پایان امسال و بخش های دیگر تا دو سال آینده بطورکامل با تزریق این اعتبارات به بهره برداری می رسد. وی افزود: اقدام دیگری که سالاری معاون وزیر که رئیس مجمع هم هستند انجام دادند، سعی کردند اختیار ادامه سرمایه گذاری و جذب اعتبار در این پروژه را برای هیئت مدیره بگیرند که نیازمند اینکه صبر کنیم تا مجامع تشکیل شود و اعتبارات باقیمانده را جذب کنیم نباشد و عملا با این تفویض اختیار می توانیم که ادامه کار را متناسب با پیشرفت پروژه سرمایه گذاری کنیم که با جذب اعتبارات واعطای این اختیارات، مشکل اعتباری پروژه حل شده است. جعفرپور تاکید کرد: به اطلاع مردم بندرعباس می رسانیم که دو سه ماهی بخاطر نبود اعتبار و مجوز، روند اجرای پروژه کند شد که درحال حاضر اقدامات زیربنایی و اصولی انجام شده ودر آینده شاهد پیشرفت خوب این بیمارستان خواهند بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.