حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تخریب ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی محدوده شهرک پیامبر اعظم  (ص) بندرعباس
    ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۵۳
    شناسه : 6384
    بازدید 1327
    6
    به دستور دادستان مرکز استان هرمزگان انجام شد رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به دستور دادستان مرکز استان هرمزگان، تعداد ۲۵ بنای غیرمجاز به مساحت ۴ هزار و هفتصد و بیست مترمربع نیز در اراضی محدوده شهرک پیامبر اعظم بندرعباس قلع و قمع و تخریب شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به دستور دادستان مرکز استان هرمزگان، تعداد ۲۵ بنای غیرمجاز به مساحت ۴ هزار و هفتصد و بیست مترمربع نیز در اراضی محدوده شهرک پیامبر اعظم بندرعباس قلع و قمع و تخریب شد.
    مجتبی قهرمانی در این خصوص اظهار داشت: با ورود به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع تصرفات غیرقانونی اراضی شهرک پیامبر اعظم (ص)، به ادارات متولی از جمله راه و شهرسازی و شهرداری منطقه چهار بندرعباس مأموریت داده شد به سرعت نسبت به آزادسازی زمین های تصرف شده اقدام نمایند.
    وی در ادامه افزود: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بندرعباس طی روزهای اخیر، مساحتی بالغ بر ۳۹۲ هزار و هفتصد و چهل و یک متر مربع و تعداد ۱۹۶۴ قطعه زمین از مناطق خط کشی و گچ ریزی شده توسط متصرفین غیرمجاز را آزادسازی نموده اند.
    قهرمانی تصریح کرد: همچنین به دستور دادستان مرکز استان هرمزگان، تعداد ۲۵ بنای غیرمجاز به مساحت ۴ هزار و هفتصد و بیست مترمربع نیز در اراضی محدوده شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس قلع و قمع و تخریب شد.این مقام قضایی با تأکید بر اینکه تمامی اراضی تصرف شده در این محدوده به صورت کامل آزادسازی شده اند، از دستگیری ۱۸ نفر از متصرفین غیرمجاز زمین های اطراف شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خبر داد.
    رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه طبق اعلام شورای شهر و شهرداری بندرعباس هیچ‌گونه مصوبه ای برای واگذاری زمین‌های تازه تصرف شده وجود ندارد، از شهروندان خواست بدون توجه به شایعات و با هوشیاری کامل در زمان معامله زمین، از اداره کل ثبت اسناد و املاک و دیگر مراجع رسمی و صلاحیت دار، استعلام بگیرند تا در دام افراد سود جو گرفتار نشوند و از تبعات مجرمانه ناشی از آن جلوگیری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.