حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • تاکید چند باره استاندار هرمزگان  بر حل مشکل سرویس مدارس
    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۱۲
    شناسه : 4963
    بازدید 1292
    9
    درحالیکه استاندار هرمزگان برای چندمین بار در قبل و بعد از بازگشایی مدارس بر رفع مشکلات سرویس مدارس تاکید کرده است، اما والدین دانش آموزان همچنان از وضعیت موجود گلایه مندند وبا مشکلاتی برای تامین سرویس مدارس مواجهند .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// درحالیکه استاندار هرمزگان برای چندمین بار در قبل و بعد از بازگشایی مدارس بر رفع مشکلات سرویس مدارس تاکید کرده است، اما والدین دانش آموزان همچنان از وضعیت موجود گلایه مندند وبا مشکلاتی برای تامین سرویس مدارس مواجهند .
    به گزارش خبرنگار دریا ، استاندار هرمزگان با تاکید بر آماده‌سازی بسته‌های معطل آموزشی ،
    بر لزوم حل مشکل سرویس مدارس شهر بندرعباس تاکید کرد . مهندس مهدی دوستی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه عمده توان مدیران برروی توسعه سخت‌افزاری صرف می‌شود، اظهار داشت: امروز گرفتاری اصلی کشور در حوزه نرم‌افزاری است چرا که دیگر با آجر روی آجر گذاشتن نمی‌توانیم بگوییم توسعه‌ای صورت گرفته است بر همین مبنا انتظاری که داریم این است که دستگاه‌های مسئول مانند آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان بیش از پیش به دنبال محتوی تربیتی و آموزشی باشند.
    وی افزود: امروز تمام مسائل ما و حتی امنیت ملی و آینده کشور نیز با آموزش گره خورده است و لازم در این حوزه وقت بیشتری گذاشته شود .
    استاندار هرمزگان با انتقاد از اینکه زمان جلسات بجای تصمیم گیری صرف تبادل اطلاعات
    می شود، تاکید‌کرد: اگر می‌خواهیم تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیافتد باید بسته‌ی تصمیمات معطل آموزشی را تهیه و دراین شورا در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم چرا که بلاتکلیفی‌ها جامعه را گرفتار می‌کند و باید با تصمیمات صحیح بلاتکلیفی‌ها را از بین ببریم . مهندس دوستی با اشاره به مشکلات سرویس مدارس در شهر بندرعباس و تاکید بر لزوم حل آن، عنوان‌کرد: علت اصلی که در سرویس‌های مدارس با مشکل روبرو هستیم افزایش چند برابری هزینه‌های دریافتی سرویس‌ها نسبت به تعرفه اعلامی شهرداری است چون در این موضوع فضای رقابتی وجود ندارد و استفاده از سرویس‌ها تنها راه اولیا و دانش‌آموزان برای رفت و آمد می باشد از این رو باید ترتیبی اتخاذ کنیم که اتوبوس‌های شهری بتوانند در مسیر مدارس نیز خدمات ارائه دهند.وی در پایان به مدیرکل آموزش و پرورش استان دستور داد که مسیرهای پرتردد دانش‌آموزان را احصا کند تا بتوان با تخصیص اتوبوس در این مسیرها بار تقاضای سرویس مدارس را کنترل کرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.