حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تامین وسایل سرمایشی مردم زلزله زده
    ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۱۵
    شناسه : 2469
    بازدید 1520
    3
    استاندار هرمزگان خبر داد استاندار هرمزگان گفت: با همکاری تمامی نیروهای امدادی مشکل برق رسانی برطرف و برق روستای سایه خوش متصل شد و توانستیم به مرور سیستم سرمایشی برای چادرها تهیه و برق کولرها به جریان بیفتد.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان گفت: با همکاری تمامی نیروهای امدادی مشکل برق رسانی برطرف و برق روستای سایه خوش متصل شد و توانستیم به مرور سیستم سرمایشی برای چادرها تهیه و برق کولرها به جریان بیفتد. مهدی دوستی در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان افزود: زلزله بامداد گذشته استان هرمزگان جلوه های زیبایی از همدردی، نوع دوستی و همراهی آحاد مختلف مردم را به همراه داشت که نشان داد همواره مردم ایران اسلامی کنار هم بوده و برای کمک به هم نوع خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

    وی با بیان اینکه اقدامات اولیه با اولویت نجات مردم زیر آوار صورت گرفت، خاطرنشان کرد: سپس فرآیند اسکان، ساماندهی اقلام خوراکی و توزیع مناسب، ایجاد آرامش و استقرار کادر پزشکی برای رسیدگی به وضعیت مصدومین نیز با اولویت صورت گرفت. دوستی با اشاره به پیگیری مسئولان ارشد کشوری و سفر وزیر کشور و وزیر بهداشت و درمان به غرب استان هرمزگان، عنوان کرد: سپس با همکاری تمامی نیروهای امدادی مشکل برق رسانی برطرف و برق روستای سایه خوش متصل شد و توانستیم به مرور سیستم سرمایشی برای چادرها تهیه و برق کولرها به جریان بیفتد. وی با بیان اینکه از بامداد دیروز کانکس ها به مرور در حال ارسال به استان هرمزگان است اضافه کرد: امیدوارم با ارسال این کانکس ها بتوانیم آرامش نسبی را در مناطق زلزله زده ایجاد کنیم تا بتوانیم به اتمام آواربرداری و بازسازی منازل از بین رفته بپردازیم.

    استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه مشکل وسایل سرمایشی مردم زلزله‌زده را برطرف می کنیم، اظهار کرد: تا زمانی که امکان پخت و پز برای مردم فراهم شود، روزانه در سه نوبت صبح، ظهر و شب غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می شود. وی با بیان اینکه در حال حاضر مازاد آب معدنی در روستای سایه خوش وجود دارد، افزود: مردم با هماهنگی جمعیت هلال احمر هرمزگان اقدام به ارسال کمک های خود کنند تا بتوانیم نیازهای ضروری مردم نیز برطرف شود.به گزارش ایسنا، شنبه شب سه زمین لرزه بالای ۶ ریشتر استان هرمزگان به مرکزیت روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه را لرزاند و ۵ فوتی برجای گذاشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.