حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تامین اجتماعی هرمزگان دستگاه ممتاز کشوری در ارایه خدمات مشاوره حضوری
    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
    شناسه : 3356
    بازدید 1393
    7
    دریانیوز// اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان با کسب امتیاز 91درصدی رضایتمندی ذینفعان طی یکسال اخیر، به عنوان دستگاه ممتاز کشوری در ارایه خدمات مشاوره حضوری مورد تقدیر قرار گرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان با کسب امتیاز ۹۱درصدی رضایتمندی ذینفعان طی یکسال اخیر، به عنوان دستگاه ممتاز کشوری در ارایه خدمات مشاوره حضوری مورد تقدیر قرار گرفت.
    در متن لوح تقدیری که به همین مناسبت از سوی میرهاشم موسوی ،مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خطاب به “عباس اکبری” مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان صادر شده چنین آمده است: بی شک خدمت به اقشار زحمتکش و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی، فرصت مغتنمی است است که امیدوارم با نگاه مدبرانه، مشمول لطف حق تعالی قرار گیرد و اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز و انقلابی را فراهم سازد. در این مسیر آنچه بابت سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق و خداوند متعال است.

    سازمان تامین اجتماعی با راه اندازی نقطه تماس یکتا با ذینفعان تلاش نموده تا بیش از پیش رضایت مخاطبان خود را جلب و آن را رصد و پایش نماید. نظر به اینکه بر اساس نظرسنجی مردمی بعمل آمده از طریق سامانه ارتباطات و نظارت مردمی(CRM) آن استان، موفق به کسب ۹۱ درصد رضایتمندی ذینفعان سازمان از تیرماه سال گذشته به مدت یکسال در بخش “خدمات مشاوره حضوری” شده است، بدینوسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی و همکاران آن استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.