حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بیمه ملت همراه خانواده
    ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
    شناسه : 6466
    بازدید 1515
    8
    برکسی پوشیده نیست که رونق و توسعه بخش‌های اقتصادی، بدون حمایت‌های مالی و سرمایه‌ای ممکن نخواهد بود، اما در این بین پوشش ریسک‌های موجود در این بخش‌ها ضرورت انکارناپذیر است که همه این امور می‌تواند در مثلث بورس، بانک و بیمه قرار گیرد.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: برکسی پوشیده نیست که رونق و توسعه بخش‌های اقتصادی، بدون حمایت‌های مالی و سرمایه‌ای ممکن نخواهد بود، اما در این بین پوشش ریسک‌های موجود در این بخش‌ها ضرورت انکارناپذیر است که همه این امور می‌تواند در مثلث بورس، بانک و بیمه قرار گیرد.

    به این ترتیب هرچه این سه بازار در تعاملات و تبادلات، نزدیک به یکدیگر فعالیت کنند و همگرایی بین آنها افزایش یابد، بخش‌های مختلف اقتصادی هم در مسیر فعالیتشان از شرایط بهتری برخوردار خواهند بود.
    با توجه به کاربردهای مختلف بیمه از جهت‌های گوناگون وجود بیمه در زندگی بسیار ارزشمند است، اما اکثریت مردم، بیمه‌گذاران، سیاست گذاران وقتی به اهمیت بیمه پی می‌برند، که دچار حادثه یا خسارتی شوند و نیاز به جبران خسارت های وارده باشد. اولین بار در تاریخ تاجران چینی را کسانی می دانند، که کاری شبیه بیمه را برای کاهش خسارت‌های وارد به اموالشان انجام می دادند. آن ها بار خود را در چند کشتی به سمت مقصد بارگیری کرده و می بردند. بیمه در سال ۱۲۶۹ در ایران تعریف شد و اما فعالیت جدی بیمه در ایران به سال ۱۳۱۰ بر می گردد. با گذشت سال های بسیار از شروع صنعت بیمه در ایران، بیمه نتوانسته است که جای خود را در خانه های تک تک ایرانیان باز کند. حال باهم به اهمیت بیمه در زندگی خواهیم پرداخت.
    مدیریت بیمه ملت کد ۷۸۸۰  افزود: کارشناس و مشاوره صدور تمامی رشته های بیمه ای از جمله ثالث و بدنه اتومبیل، آتش سوزی مسکونی تجاری، بیمه مهندسی، مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان، مسئولیت ساختمانی، عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه حوادث، بیمه بابری واردات و صادرات و بیمه مسئولیت متصدیان حمل و نقل از جمله اقداماتی است که توسط بنده و سایر همکارانم صورت می‌گیرد.
    عصمت غریب زاده اضافه کرد: مهم ترین عملکرد بیمه برای جامعه، ارائه مدیریت ریسک به صورت انتقال، شریک و سهیم شدن در ریسک های موجود در زندگی و هم چنین ارائه ضوابط جلوگیری از خسارت است. در واقع تلاش بیمه هم پای دولت برای جبران خسارت های وارد شده به بیمه‌گذار و افراد جامعه است. وی در خصوص اهمیت بیمه در زندگی، عنوان کرد: با افزایش استرس‌ها و دغدغه‌های روزانه افراد احتمال وقوع اتفاقی که به موجب آن شخص متحمل خسارت شود، بسیار است. یکی از شایع‌ترین این اتفاقات سوانح رانندگی است که در صورت وقوع حادثه فرد خاطی مجبور به پرداخت خسارت های بسیاری خواهد بود که کارشناس خسارت مالی اتومبیل کد ۶۸۹ نیز آماده هرگونه همکاری و مشاوره در این خصوص است.

    غریب زاده با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت روز زن و تولد حضرت زهرا به ۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار بیمه آتش سوزی مسکونی اهدا کردیم، خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار تحت حمایت مؤسسه خیریه چتر زندگی به معرفی مؤسسه چتر زندگی مورد حمایت قرار می‌گیرند تا از این پس چتر بیمه بر روی زندگی شان گسترانیده شود. وی ادامه داد: با بیمه کردن نیز می توان مسئولیت شخص بیمه گذار به بیمه‌گر انتقال یابد، در ریسک های زندگی بیمه گذار شریک می شود و خسارت‌های ناشی از اتفاقات احتمالی مانند سوانح رانندگی و … را جبران می کند. مدیریت بیمه ملت کد ۷۸۸۰ اضافه کرد: علاقه مندان جهت مشاوره یا عقد قرارداد می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۵۹۵۳۰۱، ۰۹۳۶۷۵۴۰۹۲۸ یا ۰۷۶۳۲۲۳۰۳۰۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به آدرس چهار راه فاطمیه -خیابان سیدجمال الدین اسد ابادی روبه روی پاساژ طباطبائی بالای داروخانه نبوی طبقه اول واحد۱ مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.