حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • به سراغ مدیران کم کار می رویم
    ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۵:۵۶
    شناسه : 6231
    بازدید 1262
    17
    رئیس سازمان بازرسی کل کشور: دریانیوز// رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید بسترهای فسادزا شناسایی و با آن برخورد شود، با مطالعاتی که داشتیم این گلوگاه‌ها شناسایی شده و پیگیریم این گلوگاه‌ها را مسدود کنیم
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید بسترهای فسادزا شناسایی و با آن برخورد شود، با مطالعاتی که داشتیم این گلوگاه‌ها شناسایی شده و پیگیریم این گلوگاه‌ها را مسدود کنیم .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در آیین تودیع و معارفه بازرس کل استان هرمزگان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در این کره خاکی است که بر‌اساس شرع مقدس اسلام به پیروزی رسید، معیار و مبنای آن احیای اصول و ارزش‌های اسلامی بوده ‌و بعد از ۴۳ سال از عمر با برکت، همچنان بر آن معیارها و ارزش‌ها پایبند ‌است.

    وی افزود: از همان روزهای اولیه انقلاب استکبار جهانی و ایادی آن به انواع توطئه و دسیسه از جمله ترور و تهدید و جنگ و دامن زدن به مسائل قومیتی و جنگ نرم و تحریم اقتصادی دست زدند تا انقلاب را از مسیر خود خارج کنند اما شعار مردم استقلال و آزادی و عدم وابستگی به شرق و غرب بود و به این شعار پایبندیم.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هدف دشمن امروزه بر معیشت مردم است، تمام دشمنان نظام بسیج شده‌اند تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند و نقاط ضعف را برجسته می‌کنند و نقاط قوت را زیر سوال می‌برند تا مانع ادامه راه انقلاب اسلامی شوند اما کور خوانده‌اند، در تمام توطئه‌های طرح ریزی شده شکست خورده‌اند و امروز هم شکست خواهند خورد.

    وی تصریح کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم و مورد تاکید رهبری است مدیریت جهادی است این نوع مدیریت مبتنی بر علم دانش و تجربه و معتقد به ارزش‌های انقلابی است، مدیر جهادی مدیری تکلیف مدار است که خلوص نیت دارد و خستگی ناپذیر شبانه روز تلاش می‌کند و برای مردم کار می‌کند.

    خداییان گفت: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال فشار بر معیشت مردم است محتاج این نوع مدیریت جهادی هستیم، پیشرفت‌های کشور تاکنون مبتنی بر همین مدیریت بوده و با توان مدیریتی جهادی در مراحل مختلف انقلاب به پیش رفته است.

    وی ادامه داد: یکی از مشکلات مدیران عدم توجه به جهاد تبیین در راستای خنثی کردن توطئه دشمنان است، پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب چشمگیر است و قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست، امروزه دشمنان گزینه نظامی علیه ایران اسلامی ندارند چرا که می‌دانند نمی‌توانند با قدرت ایران اسلامی مقابله کنند.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی از نظر صلاحیت و دستگاه‌های تحت شمولیت این سازمان، عالی ترین دستگاه نظارتی در کشور است این سازمان وظایفی بر عهده دارد و انتظار وجود دارد به این وظیفه عمل شود در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه چند هدف داریم یک هدف تمرکز بر شناسایی گلوگاه‌های فساد و رفع آن با کمک دستگاه‌های اجرایی است.

    خداییان گفت: باید بسترهای فسادزا شناسایی و با آن برخورد شود، با مطالعاتی که داشتیم این گلوگاه‌ها شناسایی شده و پیگیریم این گلوگاه‌ها را مسدود کنیم، هدف دیگر پیشگیری از تخلف، جرم و سو جریان و انحراف از قانون است هنر این است که جرمی اتفاق نیفتد بر این اساس اگر همکاران ما احساس کنند قانون اجرایی نمی‌شود هشدارهای اولیه صادر می‌شود و مدیران مکلفند این پیشنهادات را عملی کنند و اگر انجام ندهند جرم مرتکب شده‌اند.

    وی ادامه داد: یکی از اهداف ما حمایت از مدیران سختکوش و پر تلاش جهادی است، یک سامانه طراحی شده که گزارشات در آن سامانه قید می‌شود و بر این اساس عملکرد مدیریتی افراد کاملا قابل مشاهده است و می‌توان از این مسئله استفاده کرد این سامانه سبب ارتقای سطح مدیریت مدیران می‌شود.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رصد اجرای قوانین مهم و اساسی گفت: یکی از مسائلی که باید بازرسان مورد تاکید داشته باشند مسئله ترک فعل‌هاست باید بررسی شود مدیرانی که در طول مدت خدمت فعالیت لازم را نداشته‌اند باید به سراغشان رفت.

    وی افزود: استان هرمزگان یکی از مهم ترین استان‌های کشور است و ظرفیت‌هایی دارد که اگر از آنها به خوبی استفاده شود این استان به تنهایی می‌تواند کشور را اداره کند، ظرفیت‌های نظیر دریا، سواحل و صنعت توریسم، بنادر و.. از جمله مهم‌ترین ظرفیت‌ها هستند که باید برنامه ریزی لازم برای استفاده از این ظرفیت انجام شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.