حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • جامعه ایثارگری هرمزگان از شهردار منطقه چهار بندرعباس تقدیر کرد
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
    شناسه : 1016
    بازدید 11012
    44
    به دلیل انجام فعالیت های عمرانی و فرهنگی در گلزار شهدا جامعه ایثارگری هرمزگان از شهردار منطقه چهار بندرعباس تقدیر کرد جامعه ایثارگری استان هرمزگان به خاطر فعالیت‌های انجام شده توسط شهردار منطقه چهار بندرعباس در گلزار شهدای این شهر، در زمینه های عمرانی و فرهنگی از وی تقدیر کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: جامعه ایثارگری استان هرمزگان به خاطر فعالیت‌های انجام شده توسط شهردار منطقه چهار بندرعباس در گلزار شهدای این شهر، در زمینه های عمرانی و فرهنگی از وی تقدیر کردند. به خبرنگار روزنامه دریا؛ مدیر گلزار شهدای بندرعباس در این مراسم گفت: گلزار شهدای بندرعباس آبروی این شهر است و باید خدمات عمرانی و فرهنگی خوبی در آن انجام شود. روح‌اله احترامی افزود: در گذشته افرادی در شهرداری منطقه چهار بندرعباس به عنوان شهردار فعالیت می‌کردند و کارهای مختلف برای گلزار انجام دادند اما از زمانی که آقای پاسلار این سمت را به عهده گرفتند شاهد تغییر و تحولات زیادی در ارائه خدمات به گلزار شهدا هستیم. احترامی خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه هایی که در گلزار شهدای بندرعباس اجرا شده است باعث ایجاد تحول در این مکان معنوی شده است و این تحولات موجب تقدیر و تحسین مراجعین و مسافرین شده است. وی خاطرنشان کرد: کارهای که ما برای گلزار شهدا انجام می‌دهیم در واقع برای اشاعه فرهنگ شهید و شهادت است که امیدواریم مورد قبول خداوند و شهدا قرار گیرند.
    مدیر بنیاد شهید بندرعباس نیز در این مراسم گفت: فرزندان شهدا یادگاران شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند. رحیمی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب به آن توجه دارند، حضور جوانان در سِمت های مختلف است و اکنون با حضور یک شهردار جوان در منطقه چهار بندرعباس شاهد ایجاد تحول در گلزار شهدا هستیم. وی خاطر نشان کرد: بعضی از ادارات برای شهدا کاری انجام نمی دهند اما شهرداری منطقه ۴ و شهردار این منطقه تاکنون همکاری بسیار خوبی با گلزار شهدا داشته‌اند و یاریگر خادمان خود در گلزار شهدا بودند. رحیمی گفت: هر کاری برای شهدا و گلزار شهدا انجام می شود اجر و پاداش آن نیز بر عهده خود شهدا خواهد بود. عضو شورای شهر بندرعباس که خود از فرزندان شهدا می‌باشند در این جلسه عنوان‌کرد: شهردار منطقه چهار بندرعباس یکی از خادمین شهداست.

    فریده عامری سیاهویی افزود: دیدگاه شهردار منطقه چهار نسبت به شهدا به گونه‌ای است که برای خدمت به آن ها کارهای لازم را انجام می‌دهد و تاکنون کارهای خوبی انجام داده است و شهدا پاداش این کارها را به او خواهد داد. عامری افزود: برای آبادانی بیشتر گلزار شهدا اقدامات ارزنده تری باید انجام شود تا این گلزار به بزرگترین مرکز فرهنگی شهر بندرعباس تبدیل شود. وی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در گلزار شهدای بندرعباس انجام می شود مشارکت مردم را جذب خواهد کرد و تاکنون اقدامات خوبی برای رفع نواقص انجام شده است که امیدواریم نقص‌های باقی مانده نیز با اقدامات جهادی مرتفع شود. عامری اظهارداشت: مجموعه شهرداری برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت اقدامات خوبی انجام داده است و انتظاری که ما از آنها داریم این است که حمایت بیشتری از مراکز فرهنگی به ویژه گلزار شهدا داشته باشند. این عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد نیاز است که ارگان‌های مختلف در کنار گلزار شهدا قرار گیرند تا فرهنگ شهید و شهادت را بیش از پیش ترویج نماییم چرا که این گلزار مرکزی برای ترویج کارهای فرهنگی است. دبیر کانون فرزندان شاهد بندرعباس نیز در این مراسم گفت: گفته می شود کارهایی که برای شهدا انجام می شود وظیفه است و ما وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم. مهدی احترامی اظهار داشت: با اینکه همه وظیفه داریم در این جهت حرکت نماییم اما برخی هستند که در انجام این کار کوتاهی می‌کنند به همین دلیل باید افرادی که در زمینه شهدا فعالیت دارند مورد تقدیر قرار گیرند. احترامی بیان کرد: آقای پاسلار شهردار منطقه ۴ بندرعباس دغدغه شهدا را دارند چرا که ارائه خدمات به گلزار شهدا تنها یک کار سازمانی نیست و ما شاهد بودیم که افرادی در این منصب بوده اما کار کمتری برای شهدا انجام دادند.

    وی با اشاره به اینکه تیم مدیریتی که در گلزار شهدا وجود دارد از انسجام خوبی برخوردار هستند عنوان کرد: خوشبختانه در گلزار شهدای بندرعباس تحولات زیادی صورت گرفته است که این امر به دلیل اقداماتی است که در حوزه فرهنگی و برگزاری مراسمات مختلف در این مکان معنوی انجام شده است و این کارها با تلاش خادمین شهدا انجام می شود. وی عنوان کرد: شهر ما نیازمندیم یک مرکز جامع و کامل فرهنگی است و نیاز است که همه دستگاه های استان پای کار بیایند تا بتوانیم این مهم را محقق شود. وی اظهار داشت: اکنون شهرداری منطقه ۴ بندرعباس به عنوان یک دستگاه خوب در زمینه شهدا باید معرفی شود تا دیگر نهادها نیز برای خدمت شهدا ترغیب شوند. شهردار منطقه ۴ بندرعباس نیز در این مراسم عنوان کرد: هر کاری که توسط مجموعه شهرداری برای شهدا انجام شده است وظیفه ما بوده به ما لایق تقدیر نیستیم. علی پاسلار افزود: ما نیاز داریم که پیرو راه و روش شهدا باشیم. پاسلار خاطرنشان کرد: هر کاری که ما انجام داده‌ایم به خاطر شهدا بوده است و شهدا به ما نظر کرده و به زندگی و کار ما برکت داده‌اند. وی عنوان کرد: در مجموعه شهرداری نیز برکت کارهایی که برای شهدا انجام داده‌ایم را مشاهده می‌کنیم و آبرویی که اکنون داریم به خاطر خدماتی است که برای شهدا انجام می‌دهیم و وجود گلزار شهدا برای مجموعه شهرداری منطقه چهار یک موهبت است. در پایان از سوی جامعه ایثارگری استان با اهداء لوح تقدیر از خدمات انجام شده علی پاسلار شهردار منطقه چهار بندرعباس تقدیر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.