حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2960 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برگزاری هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس
    ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
    شناسه : 7118
    بازدید 1252
    8
    دریانیوز// اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و مشارکت خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان هشتمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خلیج فارس را برگزار می کند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و مشارکت خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان هشتمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خلیج فارس را برگزار می کند.
    اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری این رویداد در سه بخش موضوعی، اصلی و ویژه خبر داد. جهانگیری گفت: در بخش موضوعی جشنواره موضوعات تولید دانش بنیان، اشتغال آفرینی، فرهنگ سازی جهت اصلاح الگوی مصرف روایت صحیح واقعیت ها و پیشرفت های متنوع استان در قالب جهاد تبیین، میهن دوستی و انسجام ملی، خلیج فارس وحدت و همدلی، رویدادهای ماندگار استان، کالابرگ الکترونیک و امیدآفرینی در اولویت هستند.

    وی افزود: بخش های اصلی جشنواره شامل خبر، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس خبری، تیتر و چند رسانه ای می باشد. وی در ادامه بیان نمود: بخش ویژه جشنواره فرزندآوری و جوانی جمعیت است که جوایز ارزنده ای همراه با تندیس جشنواره و لوح تقدیر به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت و آثار تولید شده از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

    گفتنی است: مهلت بارگذاری آثار تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ و اختتامیه جشنواره ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با روز خلیج فارس می باشد. متقاضیان آثار خود را به تارنمای معاونت امور مطبوعاتی ، اطلاع رسانی به آدرس khalifars.prssfestival.ir ارسال نمایند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.