حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برگزاری مسابقات قرآنی برای رسیدن به انس با قرآن است
    ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۵۶
    شناسه : 6936
    بازدید 1277
    9
    مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: دریانیوز// مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی برای این است که بتوانیم به انس، تدبر و همراهی با قرآن دست پیدا کنیم.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی برای این است که بتوانیم به انس، تدبر و همراهی با قرآن دست پیدا کنیم.
    میرهاشم موسوی در مراسم اختتامیه مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: از تعقل و تفکر در قرآن باید به خروجی هایی برسیم که حاصل آن آثار رشد، تکامل و تعالی در زندگی دنیا و آخرت ما باشد.
    موسوی اظهارداشت: کارهایی که در عرصه قرآنی در سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود یک ماموریت بزرگ برای ماست و امیدوارم به خوبی بتوانیم آنها را انجام دهیم.
    وی عنوان کرد: ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
    موسوی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی به دنبال تحقق عدالت اجتماعی و استقرار امنیت در همه مولفه‌ها و وجوه امنیت اجتماعی است. وی خاطرنشان کرد: ما قرآن را تنها برای خواندن و حفظ کردن نمی‌خوانیم بلکه برای رسیدن به حیات طیبه از آن بهره می‌بریم.
    موسوی اظهارداشت: در گفتمان قرآنی تنها به حیات دنیایی اکتفا نکرده و به دنبال حیات طیبه هستیم و این حیات طیبه یک رویه چند وجهی است باید به آن بیشتر پرداخته شود.
    وی با بیان اینکه میزبانی استان هرمزگان از مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی از کیفیت خوبی برخوردار بوده است عنوان کرد: از مسئولان استان هرمزگان و مدیران تامین اجتماعی هرمزگان به خاطر برگزاری خوب این مسابقات تشکر می کنم.


    موسوی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی حداقل کاری که ما برای ایجاد فرهنگ قرآنی در جامعه انجام می‌دهیم.
    وی بیان کرد: باید اعمال و کردار ما به سمت حیات طیبه پیش برود و در فضاهای ترویج و مسائل قرآنی باید استمرار وجود داشته باشد و به یک زمان خاص بسنده نشود و برای استمرار آن، برنامه ریزی صورت گیرد.
    موسوی اظهارکرد: خانواده ۱۰۵ هزار نفری سازمان تامین اجتماعی، افراد قرآنی و دینی هستند و اتفاقات و دستاوردهای بزرگی را تاکنون رقم زده‌اند.
    وی خاطرنشان کرد: یکی از معجزات انقلاب اسلامی، تعالیم قرآنی در جامعه بوده است و هر چه در زمینه قرآن فعالیت نماییم، اثرات آن را در جامعه خواهیم دید.
    موسوی در پایان گفت: با عمل به قرآن به آسایش و امنیت که در سازمان تامین اجتماعی به دنبال آن هستیم دست پیدا خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.