حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برگزاری مراسم جشن ویژه کارکنان بیمارستان خلیج‌فارس
    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۴۰
    شناسه : 2792
    بازدید 1339
    10
    به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی انجام شد؛ جشن هفته تامین‌اجتماعی و دهه امامت و ولایت در بیمارستان خلیج‌فارس برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: جشن هفته تامین‌اجتماعی و دهه امامت و ولایت در بیمارستان خلیج‌فارس برگزار شد.  با حضور عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان، دکتر فرشته بستان رییس بیمارستان خلیج‌فارس و جمعی از کارکنان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و بیمارستان خلیج‌فارس جشن هفته تامین‌اجتماعی و دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار شد.  مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این مراسم گفت: بیمارستان خلیج‌فارس تنها بیمارستان ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان است که خدمات بسیار خوبی به مراجعه‌کنندگان به ویژه بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌کند.  عباس اکبری افزود: بار مراجعه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به این بیمارستان بالاست و این موضوع باعث می‌شود وظیفه کارکنان این بیمارستان سنگین شود.

    اکبری خاطرنشان کرد: زحمات کادر درمانی به ویژه در دوران بیماری کرونا بسیار زیاد شد و کادر درمانی این بیمارستان با تمام وجود برای نجات جان بیماران تلاش کردند.  وی عنوان کرد: ما در تأمین‌اجتماعی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات خوبی به کارکنان این سازمان در استان به ویژه کادر درمان و کارکنان بیمارستان ارائه کنیم.  اکبری ادامه‌داد: اگر کارکنان را بتوانیم به خوبی تکریم کنیم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مراجعه‌کنندگان نیز مورد تکریم قرار گیرند. وی با اشاره به کسب رتبه ممتاز بیمارستان خلیج‌فارس در بین بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با وجود مشکلات زیادی که بر سر بیمارستان وجود داشت، با تلاش و مشارکت همه کارکنان و مدیریت بیمارستان توانستند رتبه ممتاز را کسب کنند.

    اکبری اضافه کرد: باید تلاش شود که کسب رتبه‌های برتر ادامه داشته‌باشد.  مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در پایان گفت: از خانواده‌های کارکنان و کادر درمان بیمارستان خلیج‌فارس تشکر می‌کنم که با ایثار و پشتیبانی خود باعث شدند که این بیمارستان بتواند رتبه ممتاز کسب کرده و خدمات درمانی مناسبی به مراجعه‌کنندگان ارائه نمایند. رییس بیمارستان خلیج‌فارس نیز در این مراسم عنوان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس با ۲۷۳ تخت مصوب در حال ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان هستند.  دکتر فرشته بستان بیان کرد: در دوران کرونا، بیمارستان خلیج‌فارس دومین بیمارستان استان بود که پذیرش بیماران کرونایی را برعهده داشت.

    بستان اظهارداشت: در زمان پیک کرونا، صد تخت بیمارستان در چهار بخش به این بیماران اختصاص یافت و بخش کرونایی در این بیمارستان تعطیل نشده است.  وی گفت: با تلاش همه کارکنان و کادر درمانی بیمارستان، بیمارستان خلیج‌فارس رتبه ممتاز را کسب کرد که این امر علی‌رغم وجود کرونا و فشار کاری بود که به کادر درمانی وارد شد. قابل‌ذکراست؛ از سادات حاضر در این مراسم تقدیرشد. همچنین این مراسم با برگزاری مولودی‌خوانی و اجرای برنامه طنز و ترانه همراه بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.