حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای کارگری و کارفرمایی
    ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
    شناسه : 5117
    بازدید 1326
    17
    مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد سجاد (ع) هرمزگان خبر داد دریانیوز// مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) از برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای کارگری و کارفرمایی با عنوان در مسیر_ پیشرفت خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریا
    پ
    پ

     

    مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) از برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای کارگری و کارفرمایی با عنوان در مسیر_ پیشرفت خبرداد.

    دریانیوز// سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی در این خصوص، اظهار کرد: رویداد بزرگ فضای مجازی با عنوان در_مسیر_پیشرفت به مدت ۱۰ روز از ۲۰الی ۳۰آبان ماه بصورت همزمان با سراسر کشور با هدف امید آفرینی و معرفی ظرفیت ها و خبر های خوب که در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و پیشرفت جامعه باشد برگزار می‌شود.

    وی در ادامه افزود: هدف از انعکاس و نمایش دستاوردهای ایران اسلامی در جامعه کارگری و کارفرمایی، دستاوردهایی که ما را در مسیر پیشرفت قرار داده، مسیری که دشمن سعی در بر هم زدن این مسیر را دارد و دشمن سعی در توقف ایران قوی را دارد.

    مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سجاد ( ع) استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: مواردی که می‌توانند به عنوان سوژه انتخاب شوند را  شامل: برجسته کردن کارخانه و محصول آن و پیشرفت هایی که متمایز است در منطقه آسیا و جهان، ایجاد اشتغال و یا تولید محصولی جدید که باعث عدم خروج ارز و وابستگی به بیگانگان شده است، انحصار شکنی گروه و تیمی از کارکران و دور زدن تحریم ها(البته در صورت بررسی ملاحضات امنیتی که قابل رسانه ای است ست یا نه)، موارد خاص مثل افزایش تولید به واسطه تغییر در خطوط تولیدو هر آنچه که در حوزه کارگری رخ داده و موجب پیشرفت شده است را با زبانی ساده و قابل فهم باشد عنوان کرد.

    سرهنگ پاسدار شهبازی دسته بندی تولیدات این رویداد را عکس نوشته، پوستر، استوری موشن،موشن گرافیک وکلیپ های موبایلی در حد کمتر از ۲ دقیقه نام برد.

    وی بیان کرد: حوزه های انتشار در تمامی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی که هر شخصی در آن عضویت دارد اعم از ایرانی و خارجی ( گروه ها – کانال ها – اکانت ها و پیج ها) قابل نشر می باشد.

    مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان مهلت تولید و ذخیره محتوا ها تا ۲۰ آبان ماه می باشد و انتشار آن از ۲۰ آبان ماه تا ۳۰ آبان ماه است و فایل لایه باز همه طرح ها و فیلم های و تولیدات خود را در قالب فلش یا دی وی دی به شماره مجازی ۰۹۳۸۰۰۵۷۰۰۶ در روبیکاه  https://rubika.ir/sbk_hor و ایمیل hormozgan0027@gmail.com ارسال شود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.