حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بدانید جمهوری اسلامی حَرَم است
    ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۱
    شناسه : 6028
    بازدید 1919
    6

    متن زیر خلاصه ای از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی است بیشترین موضوعی که این شهید در وصیت نامه خود بر آن تاکید می کند؛ وحدت و اتفاق نظر برای دفاع از جمهوری اسلامی است که به برکت قیام حضرت امام خمینی (ره)، خون شهداء و پشتوانه حضور مردم و با رهبری های امام […]

    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    متن زیر خلاصه ای از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی است بیشترین موضوعی که این شهید در وصیت نامه خود بر آن تاکید می کند؛ وحدت و اتفاق نظر برای دفاع از جمهوری اسلامی است که به برکت قیام حضرت امام خمینی (ره)، خون شهداء و پشتوانه حضور مردم و با رهبری های امام خامنه ای تداوم یافته است.

    شهید سلیمانی همه آحاد جامعه و از هر قشری را موظف به دفاع از جمهوری اسلامی می داند چرا که معتقد است اگر خیمه و حرم جمهوری اسلامی فرو بریزد دیگر اثری از اسلام و شاید ایران باقی نخواهد ماند. مهر تایید این نگاه زیرکانه و آگاهانه شهید عزیز هم آتش فتنه ای است که دشمنان در ماه های اخیر روشن کردند؛ جایی که به بهانه آزادی انواع آزادی های مادی و معنوی را از مردم گرفتند، به اقتصاد کاسب و بازاری آسیب رساندند، برای کشتن جوانان وطن نقشه ها کشیدند و بالای سر کشته ها ایستادند به شادی پرداختند، توطئه ها به پا کردند تا برادران اهل سنت و شیعه را به جان هم بیاندازند و … همه دیدند که چه جنایت ها و خباثت هایی برعلیه جمهوری اسلامی صورت گرفت، هر دولت ، گروه و گروهکی که کمترین دشمنی را با این مردم و نظام داشت با خود به میدان مبارزه احزاب کشاندند تا به نام آزادی خیمه جمهوری اسلامی را پایین بکشند که به لطف خدا باز هم همچون فتنه های اخیر شکست خوردند و سرود جمهوری اسلامی همچنان پاینده ماند و جاودان .

    * جمهوری اسلامی حرم است
    خواهران و برادران مجاهدم در این عالم، ای کسانی که سرهای خود را برای خداوند عاریه داده‌اید و جان‌ها را بر کف دست گرفته و در بازار عشق‌بازی به سوق فروش آمده‌اید، عنایت کنید: جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیّع است. امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص). برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است؛ رهبری متصل به و منصوب شرعی و فقهی معصوم. خوب می‌دانید منزّه‌ترین عالِم دین که جهان را تکان داد اسلام را احیا کرد، یعنی خمینی بزرگ و پاک ما، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات‌بخش این امت قرار داد؛ لذا چه شما که به‌عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما به‌عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به‌دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه رسول‌الله است.

    اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است، دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی‌ماند؛ قرآن آسیب می‌بیند…. وصیت می‌کنم اسلام را در این برهه که تداعی‌یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، تنها نگذارید. دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی و توجه خاص است. در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام، جمهوری اسلامی، مقدسات و ولایت فقیه مطرح می‌شود، اینها رنگ خدا هستند؛ رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید…. سخنی کوتاه از یک سرباز چهل ساله در میدان، به علمای عظیم‌الشأن و مراجع گران‌قدر که موجب روشنایی جامعه و سبب زدودن تاریکی مراجع عظام تقلید؛ سربازتان از یک برج دیده‌بانی دید که اگر این نظام آسیب ببیند، دین و آنچه از ارزش‌های آن [که] شما در حوزه‌ها استخوان خُرد کرده‌اید و زحمت کشیده‌اید، از بین می‌رود.این دوره‌ها با همه دوره‌ها متفاوت است، این بار اگر مسلّط شدند، از اسلام چیزی باقی‌نمی‌ماند.

    راه صحیح، حمایت بدون هرگونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولی فقیه است.نباید در حوادث، دیگران شما را که امید اسلام هستید به ملاحظه بیندازند. همه شما امام را دوست داشتید و معتقد به راه او بودید. راه امام مبارزه با آمریکا و حمایت از جمهوری اسلامی و مسلمانان تحت ستم استکبار، تحت پرچم ولی فقیه است…. جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت فقیه میراث امام خمینی (رحمة الله علیه) هستند و می‌بایست مورد حمایت جدی قرار گیرند. من حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست و شما حضرات با بیانتان و دیدارهای‌تان و حمایت‌های‌تان با ایشان می‌بایست جامعه را جهت دهید. اگر این انقلاب آسیب دید، حتی زمان شاه ملعون هم نخواهد بود، بلکه سعی استکبار بر الحادگری محض و انحراف عمیق
    غیر قابل برگشت خواهد بود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.