حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • با مدیران ضعیف خداحافظی می‌کنیم
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۵۷
    شناسه : 4129
    بازدید 1431
    28
    هشدار استاندار هرمزگان: دریانیوز: مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهیدرجایی که با حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، مقامات نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزارشد، کسب رتبه و جایگاه برتر استان را حاصل تلاش جمعی دانست و گفت: طبق فرمایشات امیرالمومنین علی( ع) تقدیر از تلاش و زحمت مدیران رسم درستی است و فقط دایره مدیران دولتی را شامل نمی شود.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهیدرجایی که با حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، مقامات نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزارشد، کسب رتبه و جایگاه برتر استان را حاصل تلاش جمعی دانست و گفت: طبق فرمایشات امیرالمومنین علی( ع) تقدیر از تلاش و زحمت مدیران رسم درستی است و فقط دایره مدیران دولتی را شامل نمی شود.
    مهدی دوستی استاندار هرمزگان ضمن تشکر از دیدگاه مدبرانه، مدیریت پدرانه و حمایت معنوی حضرت آیت الله عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس افزود: در نظام اسلامی همه سرباز مقام معظم رهبری هستیم و مرزبندی های موجود برای ساختارمندی و نظم بخشی است. وی با اشاره به همکاری و همدلی یکپارچه تمام قوا، گروه های جهادی و مردم در زلزله سایه خوش اظهارداشت: همه خادم مردم هستیم و موفقیت های به دست آمده و کسب عنوان برتر استان هرمزگان در سطح کشور نتیجه همین یکصدایی و عملکرد جمعی است.
    استاندار هرمزگان جهش ۲۵۰۰ درصدی پروژه‌ها و اعتبارات استان در هفته دولت نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشانه توجه جدی دولت به هرمزگان برشمرد و ادامه داد: اراده رئیس جمهور محترم برحمایت از توسعه استان قراردارد و طبق فرمایشات امیرالمومنین علی( ع) تقدیر از مدیرانی که در این مسیر برای خدمت، توسعه و پیشرفت مردم هرمزگان زحمت کشیده‌اند رسم خوبی است و باید مستمر باشد.
    مهدی دوستی با تاکید بر مبارزه با فساد و رشوه به عنوان یکی از اصول اصلی نظام و دولت ابرازداشت:سال اول دولت در هرمزگان بر مزیت های نسبی نفت و معادن، رشداقتصادی، ترانزیت،گمرکات،صادرات و شروع صنایع و پروژه‌های جدید تمرکز کردیم و امسال بر دو اصل مهم و اساسی تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فساد و رشوه تمرکز داریم.استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با مدیران دستگاه‌های اجرایی که عملکرد ضعیفی داشته‌اند خداحافظی می کنیم و با مسئولانی که توانایی پاکسازی فساد سیستم خود را ندارند برخوردخواهیم کرد.
    به گزارش فارس؛ در پایان مراسم بیست و پنجمین جشنواره استانی شهید رجایی از عملکرد دستگاه‌ها و مدیران استانی براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.