حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • باید از تجربیات بازنشستگان نهایت استفاده را کرد
    ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
    شناسه : 6631
    بازدید 1223
    5
    معاون سیاسی استانداری هرمزگان در مراسم تقدیر از بازنشستگان تامین‌اجتماعی: دریانیوز// به مناسبت دهه فجر، بازنشستگان برتر سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان تقدیر شدند .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت دهه فجر، بازنشستگان برتر سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان تقدیر شدند .
    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، عباس اکبری مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، مکرمی مدیر شعب بانک رفاه استان، حیدری رئیس کانون بازنشستگان هرمزگان و جمعی از مسئولان و بازنشستگان تامین اجتماعی هرمزگان، از بازنشستگان برتر تامین اجتماعی هرمزگان تقدیر شد.
    معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: بازنشستگی به معنای بیکاری وجود ندارد و باید از تجربیات بازنشستگان نهایت استفاده را کرد. احسان کامرانی افزود: بازنشستگان از نظر علمی در حوزه کاری خود در رتبه بسیار بالایی قرار دارند به همین دلیل باید مورد تکریم قرار گیرند. کامرانی اظهارداشت: در جوامع توسعه یافته به منابع انسانی توجه ویژه می‌شود چرا که
    نیروی انسانی در یک سازمان می‌تواند تحول ایجاد نماید.
    وی خاطرنشان کرد: بایستی به نیروی انسانی توجه ویژه‌ای شود و اگر در سیستم تجربه و علم در کنار هم قرار گیرد کارها بهتر انجام می‌شود. کامرانی بیان کرد: افرادی که فارغ‌التحصیل شده و وارد سیستم می شوند باید در کنار افراد باتجربه قرار گیرد تا بتوانند پیشرفت یک سیستم را رقم بزنند.
    در ادامه مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان نیز گفت: در پیش از انقلاب در استان هرمزگان سه واحد تامین اجتماعی در جزیره لاوان، بندرعباس و میناب فعالیت می کردند و اکنون ۱۷ شعبه اصلی و ۱۳ شعبه اقماری در نقاط مختلف استان در حال ارائه خدمت به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و جامعه هدف هستند.


    عباس اکبری خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب در استان هرمزگان تنها شصت و چهار هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشتند اما اکنون در این استان بیش از ۳۳۷ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی می‌باشند. اکبری بیان کرد: مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در استان هرمزگان نسبت به ابتدای انقلاب از رشد ۵۰۰ درصدی برخوردار بوده است و اکنون ۵۶ هزار نفر مستمری‌بگیر اصلی سازمان تامین اجتماعی در استان می باشد.
    وی عنوان کرد: آنچه سازمان تامین اجتماعی برای مستمری بگیران و بازنشستگان انجام می‌دهد قطعاً به نقطه مطلوب نمی رسد اما مسئولان این سازمان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که کارهای خوبی به ویژه در حوزه درمانی و پرداخت مستمری به بازنشستگان انجام شود.
    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: طرح کرامت رضوی یکی از برنامه‌هایی که سازمان تامین اجتماعی هر ساله برای بازنشستگان اجرا می کرد و اکنون پس از دوسال وقفه به دلیل شرایط کرونایی، امسال نیز این برنامه اجرا شده و پیگیر هستیم که بتوانیم سهمیه استان را افزایش دهیم.
    در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در دین اسلام توجه به بزرگان و سالخوردگان مورد تاکید ویژه قرار داشته و به ما سفارش شده است که افراد سالمند را مورد تکریم قرار دهیم. دکتر غلامعباس مومنی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در سازمان تامین اجتماعی حرکت های بسیار خوبی برای جامعه هدف اتفاق افتاده است.
    مومنی ادامه داد: پیش از انقلاب در شهر بندرعباس تنها یک بیمارستان فعالیت می‌کرد اما اکنون سازمان تامین اجتماعی در شهر بندرعباس یک بیمارستان مجهز و خوب دارد که به مردم ارائه خدمت می نماید.
    وی بیان کرد در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف در استان هرمزگان به زودی یک درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی کلنگ‌زنی خواهد شد تا خدمات درمانی بهتری به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه شود. مومنی خاطرنشان‌کرد: با حمایت‌های استاندار هرمزگان به دنبال راه‌اندازی آنژیوگرافی در بیمارستان خلیج فارس و آی‌وی‌اف در استان می باشیم. در ادامه رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: تاکنون مسئولان استانی همکاری خوبی برای ارائه خدمات به بازنشستگان در استان هرمزگان داشته اند. حیدری اظها داشت: یکی از کارهای خوبی که در استان برای بازنشستگان انجام شده است، راه‌اندازی دفتر تکریم بازنشستگان در بیمارستان خلیج فارس بوده تا دسترسی به خدمات درمانی برای بازنشستگان آسان‌تر شود.
    وی عنوان کرد: اجرای طرح کرامت رضوی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان از جمله اقداماتی است که طی سال‌های اخیر برای بازنشستگان انجام شده است.قابل‌ذکراست؛ در پایان مراسم از بازنشستگان نمونه و بازنشستگان شرکت کننده در المپیاد ورزشی بازنشستگان کشور تقدیر شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.