حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • كمك‌های بانك ملت به زلزله‌زدگان غرب هرمزگان ارسال شد
    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۴۶
    شناسه : 2529
    بازدید 11019
    11
    بانک ملت پیشرو در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی ؛ زمانی که حوادث طبیعی رخ می دهد همه مردم در کنار هم قرار می گیرند تا به بازماندگان این حوادث کمک کنند و بخشی از آلام آنها را کاهش دهند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: زمانی که حوادث طبیعی رخ می دهد همه مردم در کنار هم قرار می گیرند تا به بازماندگان این حوادث کمک کنند و بخشی از آلام آنها را کاهش دهند. ادارات و نهادهای مختلف نیز با حضور در صحنه، اقدام به امدادرسانی و یا اهداء امکانات و لوازم مورد نیاز زلزله زدگان می‌کنند. در این بین بانک‌ها نیز با حضور خود سعی می کنند بخشی از نیازهای این افراد را تامین نمایند بانک ملت استان هرمزگان نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود پس از زلزله ۶.۱ دهم ریشتری غرب هرمزگان برای کمک به افراد آسیب دیده از این زلزله اقدام به تهیه و ارسال کمک‌هایی نموده است. این اقدام بانک ملت در حالی است که این بنگاه اقتصادی در سال‌های گذشته و در پی حوادث طبیعی که در استان‌های مختلف رخ داده‌است، اقدام به تهیه و توزیع وسایل مورد نیاز آسیب‌دیدگان کرده‌است. بانک ملت به عنوان یک بانک پیشرو در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، این بار نیز با وقوع زلزله در استان هرمزگان در کمترین زمان ممکن اقدام به تهیه و ارسال کمک‌های بشردوستانه و سبد غذایی بین زلزله‌زدگان روستاهای بخش مهران شهرستان بندرلنگه در غرب این استان نموده‌است. مدیر شعب بانک ملت استان هرمزگان در این زمینه گفت: در پی زلزله روز شنبه ۱۱تیر ماه سال جاری که باعث آسیب‌دیدگی و خرابی زیادی در غرب استان هرمزگان گردید و بنا به دستور مدیران بانک ملت، اقلام و وسایل مورد نیاز خانواده‌های آسیب‌دیده از این زلزله در کمترین زمان ممکن تهیه و به این منطقه ارسال شد.

    مالک ضرغامی افزود: با توجه به اینکه این زلزله باعث از بین رفتن منازل مسکونی و زیرساخت‌ها در برخی روستاهای شهرستان بندرلنگه از جمله روستاهای سایه خوش، دژگان، کلاتو، حنادون، گرجی، نرمستان، بنو، دم گیرز، دوآب، خورخار، چاخودرو و چاهمد و… شد، بسیاری از مردم این مناطق بعلت اسکان موقت در چادر، نیازمند مساعدت همنوعان برای تامین مایحتاج ضروری خود می‌باشند. ضرغامی عنوان‌کرد: در همین راستا و باعنایت به ضرورت مشارکت همه جانبه مردم وکلیه دستگاه‌ها و نهادها در امر کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان این حادثه، بانک ملت نیز در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، در اقدامی نوع‌دوستانه مانند همیشه پیش‌قدم شده و با تهیه اقلام مورد نیاز هموطنان آسیب دیده از زلزله، تلاش نموده است در کاهش آلام این عزیزان سهیم باشد.وی اظهارداشت: بر این اساس حسب دستور آقای دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت، بالغ بر ۵۰۰۰ قلم اقلام ضروری شامل زیرانداز، روغن، برنج، ماکارونی، رب‌گوجه‌فرنگی، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، پودر لباسشویی و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز در قالب ۳۰۰ بسته به ارزش ۳ میلیارد ریال تهیه و به این مناطق ارسال شد. ضرغامی با اشاره به اینکه بانک ملت به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه دارد خاطرنشان‌کرد: همان‌گونه که بانک ملت در جهاد اقتصادی با اعطای تسهیلات سعی دارد نقش و حضوری پررنگ در این عرصه داشته‌باشد، اجرای مسئولیت‌های اجتماعی را با قدرت به پیش می‌برد.

    وی ادامه‌داد: حضور به موقع و در ابتدای حوادث در محل و تهیه اقلام مورد نیاز حادثه‌دیدگان در حوادث طبیعی، نشان می‌دهد که این بانک به مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه ویژه دارد. مدیر شعب بانک ملت هرمزگان بیان‌کرد: در سال‌های گذشته از جمله سیل سال ۹۸ در شرق استان و زلزله سال گذشته فین بانک ملت با تهیه و ارسال کمک‌های مورد نیاز آسیب‌دیدگان سعی کرد در کاهش مشکلات و سختی آنها سهیم باشد. ضرغامی اضافه‌کرد: در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی، هر ساله با نزدیک شدن به سال تحصیلی اقدام به تهیه و توزیع کیف و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم می‌کند. قابل‌ذکراست؛ مسئولان بانک ملت هرمزگان در روز سه شنبه با حضور در مناطق زلزله‌زده حنادون، گرجی، نرمستان، بنو، دم گیرز، دوآب، خورخار، چاخودرو و چاهمد از نزدیک در جریان وضعیت کمک‌رسانی‌ها به زلزله‌زدگان قرار گرفته و با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده، این اقلام در کمترین زمان بین مردم روستاهای مذکور توزیع شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.