حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • بازنشستگان برای سفر به عتبات، تسهیلات دریافت می‌کنند
    ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
    شناسه : 3808
    بازدید 1620
    9
    دریانیوز// مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی برای سفر‌های عتبات عالیات خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی برای سفر‌های عتبات عالیات خبر داد.

    عباس اکبری در این زمینه گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی که قصد سفر عتبات عالیات را دارند، پرداخت می‌شود.اکبری عنوان کرد: این تسهیلات در قالب همکاری مشترک سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، کانون عالی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی و سازمان حج و زیارت، به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت می‌شود.وی اظهارداشت: این تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان بوده و به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی که قصد سفر عتبات عالیات را داشته باشند، پرداخت می‌شود.
    اکبری خاطرنشان کرد: متقاضیان وام قبل از مراجعه به کانون های بازنشستگی حتما می بایست در سامانه سماح ثبت نام کرده و برگه تائیدیه ثبت نام دریافت کنند.

    اکبری ادامه‌داد: پس از ثبت‌نام، مراجعه به کانون بازنشستگی و ثبت فرم و دریافت معرفی نامه به بانک انجام می‌شود و بعد از آن، متقاضیان به بانک مراجعه کرده و پس از تشکیل پرونده، تسهیلات را دریافت می‌نمایند.اکبری در پایان گفت: درصورتیکه تعداد متقاضیان از سهمیه استان بیشتر شود اعطای تسهیلات فوق با قرعه کشی بین متقاضیان انجام خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.