حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازرسی از ۶۷۸ فروند شناور ایرانی و خارجی در بنادر هرمزگان
    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۶
    شناسه : 2218
    بازدید 1542
    5
    توسط کارشناسان اداره کنترل و بازرسی کشتی‌ها در بنادر استان صورت گرفت؛ معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ‌از ابتدای سالجاری تاکنون 678 فروند شناور ایرانی و خارجی توسط کارشناسان اداره کنترل و بازرسی کشتی‌ها در بنادر این استان مورد بازرسی قرار گرفتند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ‌از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۷۸ فروند شناور ایرانی و خارجی توسط کارشناسان اداره کنترل و بازرسی کشتی‌ها در بنادر این استان مورد بازرسی قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار دریا ، «اسماعیل مکی زاده» در تشریح بازرسی‎های انواع شناور کنوانسیونی و غیرکنوانسیونی در بنادر این استان اظهار داشت: از مجموع شناورهای بازرسی شده طی این مدت ۵۳۴ فروند شناور ایرانی و ۱۴۴ فروند نیز شناور خارجی بوده است.

    وی افزود: از مجموع این شناورها ۵۹۳ فروند دارای نواقص بودند که از این تعداد ۴۷۷ فروند شناور ایرانی و ۱۱۶ فروند نیز شناور خارجی که در مجموع ۸۶ درصد نقص مشاهد شد و مسئولان کشتی‌ها تا بازرسی مجدد ملزم به رفع نقص شدند. معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، عمده نواقص رویت شده در شناورهای کنوانسیونی را گواهینامه‌ها، کتب و نشریات دریایی، ماشین‌آلات، کنوانسیون کاردریایی، تهویه و سند شناسایی خدمه عنوان کرد و گفت: دریافت مجوز دریاروی منوط به برطرف شدن نواقص و بازرسی مجدد خواهد بود .

    مکی‌زاده به عمده نواقص مورد تذکر در شناورهای غیرکنوانسیونی نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل متفاوت بودن فعالیت در این شناورها نواقصی مانند گواهی بیمه‌نامه، حلقه نجات، کپسول اطفا حریق، گواهی‌نامه شایستگی پرسنل، جلیقه نجات و غیره مورد بازدید قرارگرفته و تا برطرف شدن نواقص از استمرار فعالیت شناورهای دارای نقص جلوگیری خواهد شد. شایان ذکر است، در سال گذشته (۱۴۰۰) نیز حدود ۲ هزار و ۷۶۰ فروند شناور ایرانی و خارجی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۴ مورد ایرانی و ۵۴۶ فروند نیز شناور خارجی بودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.