حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان از پروژه های خیر خوشنام هرمزگان
    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۴۳
    شناسه : 1852
    بازدید 1848
    8
    مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان از پروژه های آموزشی و فرهنگی-مذهبی که به همت بانی خیر و نیک اندیش این مجموعه ها،'محمدرضا قائم مقامی که در حال ساخت و بهره برداری است، بازدید کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان از پروژه های آموزشی و فرهنگی-مذهبی که به همت بانی خیر و نیک اندیش این مجموعه ها،’محمدرضا قائم مقامی که در حال ساخت و بهره برداری است، بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بتاء، طی این بازدیدها حجت الاسلام و المسلمین “علی اکبر میرزایی” از عملیات اجرایی حسینیه هیات مذهبی حضرت فاطمه معصومه (س) واقع در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت. قرار است این مجموعه بزرگ فرهنگی مذهبی که در مساحت دو هزار متر مربع و به درخواست ساکنان این منطقه در حال احداث است، طی سالجاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

    در این بازدیدها “سید امیر درخشان” مدیریت  حفاظت و بازرسی هلدینگ، “فواد جلیلیان” مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، “محمدرضا قائم مقامی” مدیرعامل شرکت پدیدآوران امیدپارس، “عبدالمجید جعفری” مدیرعامل شرکت بکت و “اسماعیل شکرانی” رییس حفاظت و بازرسی ناحیه هرمزگان نیز حضور داشتند. بازدید از فضای آموزشی و امکانات مدرن دبستان دخترانه زمزم شهرک پیامبر اعظم (ص) در مساحت ده هزار متر مربع با ظرفیت آموزشی ۹۰۰ نفر در هر شیفت و اولین هنرستان پسرانه علوم و فنون دریایی استان به نام “شهید بایندر” واقع در شهرک الهیه بندرعباس با ظرفیت آموزشی ۲۵۰ نفر، از دیگر برنامه های مشاور فرهنگی استاندار و مدیران این شرکت ها بود. در ادامه پیمانکار عمرانی و اجرایی این طرح ها،در خصوص برنامه های توسعه فضای آموزشی مدرسه زمزم در مقطع دبیرستان و تجهیز و افزایش امکانات تخصصی صورت گرفته در هنرستان شهید بایندر توضیحات و اطلاعاتی را بیان کرد.

    در پایان این بازدیدها حجت‌الاسلام والمسلمین  “علی اکبر میرزایی” ضمن اشاره به رشد جمعیت و افزایش تقاضای آموزشی و فرهنگی مذهبی در استان های جنوبی، از پیگیری، زحمات گسترده و نیک اندیشی بانی خیر این مجموعه ”محمدرضا قائم مقامی” تقدیر کرد و اقدامات صورت گرفته در این بخش ها را حیرت انگیز و ستودنی خواند و همچنین این طرح ها را عامل توسعه و اشتغال جوانان هرمزگان و ترغیب دیگر افراد به انجام اقدامات خیرخواهانه در استان برشمرد. لازم‌ به ذکر است، این ابنیه ها با طراحی های زیبا، بهره گیری از مرغوبترین مصالح ساختمانی و همچنین رعایت استانداردهای ایمنی و معماری ایجاد شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.