حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید مدیر کل ارشاد هرمزگان از روزنامه دریا
    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
    شناسه : 3197
    بازدید 1658
    13
    به مناسب روز خبرنگار انجام شد دریانیوز// مدیرکل ارشاد در بازدید از روزنامه دریا و خسته نباشید به خبرنگاران و مجموعه این روزنامه گفت: اگر آبرویی داریم در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران باید بگذاریم و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا در راه ایوب دبیری‌نژادها و شهدایی که در این راه گام نهادند حرکت کنیم.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل ارشاد در بازدید از روزنامه دریا و خسته نباشید به خبرنگاران و مجموعه این روزنامه گفت: اگر آبرویی داریم در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران باید بگذاریم و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا در راه ایوب دبیری‌نژادها و شهدایی که در این راه گام نهادند حرکت کنیم.

    اسمعیل جهانگیری بیان کرد: فعالیت در رسانه ها راه رفتن بر روی شمشیر دو لبه است، گاهی یک لغت می تواند تمام معنا و مفهوم خبر را بین ببرد و نتیجه معکوس به همراه داشته‌باشد. جهانگیری خاطرنشان‌کرد: از زمانی که مدیریت ارشاد را بر عهده داریم سعی کرده ایم که تا جایی که امکان دارد برنامه ها به نفع رسانه باشد و مشکلاتشان را حل کنیم تا آنها با خیالی آسوده به فعالیت خود ادامه دهند. وی ادامه‌داد: همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به نوعی رسانه هستند و می‌توانند در جامعه جریان‌سازی نمایند.این مسئول عنوان کرد: در دوران باستان افرادی بودند که گوش و چشم فرمانروا بودند و بر فرمانروایی حاکمان نظارت می‌کردند و در حال حاضر این مسئولیت برعهده رسانه‌ها قرار دارد. وی اظهارکرد: رسانه باید برای مردم بنویسد و مشکلات و معضلات جامعه که مردم با آن درگیر هستند را بیان کنند و تا رفع شدن آنها، به موضوع بپردازند. وی گفت: رسانه‌ها در انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات جامعه، خدا را در نظر بگیرند و اگر خدا از ما و اعمال ما راضی باشد خلق خدا هم راضی خواهد بود.

    در ادامه، مدیر مسول روزنامه دریا ضمن تقدیر از حضور اسمعیل جهانگیری بیان کرد: روزنامه دریا تمام سعی و تلاش خود را می کند که علاوه بر چاپ روزنامه، از اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غافل نشود.یعقوب دبیری‌نژاد در خصوص رسالت اصلی روزنامه دریا عنوان کرد: همانطور که در تاریخچه روزنامه دریا مشخص است، سعی کرده مشکلات جامعه را بدون جهت‌گیری منعکس نماید.دبیری‌نژاد اظهارکرد: روزنامه دریا زمانی بنیان گذاشته شد که در اوج اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های خبری زمان خود بود و توانست با انتشار منظم و پوشش اخبار و دغدغه‌های جامعه، به جایگاه اکنون دست پیدا کند.وی خاطرنشان‌کرد: روزنامه دریا تاکنون در مقابل همه هجمه‌ها ایستاده است و با تمام توان در مسیر شفاف اطلاع‌رسانی پیش خواهد رفت و از رسالت خود خارج نمی‌شود.دبیری‌نژاد ادامه داد: با جدیت میتوانیم بگوییم که هیچ رسانه‌ای مانند روزنامه دریا تاکنون در زمینه تولید محتوا درباره مشکلات و معضلات روستاها و محله‌های حاشیه‌ای شهر بندرعباس عمل نکرده‌است و در این باره نیز خوشحالیم که توانسته‌ایم دین خود را ادا کنیم.قابل‌ذکراست؛ در این بازدید با اهدای لوح تقدیر از زحمات یعقوب دبیری‌نژاد مدیر مسئول روزنامه دریا تقدیر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.