حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از بیمارستان خلیج‌فارس
    ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۳
    شناسه : 6255
    بازدید 1205
    7
    دریانیوز// دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در سفر به استان هرمزگان از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کرد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در سفر به استان هرمزگان از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کرد .

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و مدیر مجمع خیرین سلامت کشور به همراه دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، غلامعلی جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کردند. مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در سال جاری گفت: بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان محسوب می‌شود و دارای بخش های مختلفی از جمله اطفال، زنان، زایشگاه و … می‌باشد.

    دکتر غلامعباس مومنی افزود: در بیمارستان خلیج‌فارس علاوه بر وجود بخش‌های مختلف، درمانگاه تخصصی این بیمارستان دارای پزشکان متخصصی است که به مراجعه‌کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

    دکتر مومنی اظهار داشت: روزانه بیش از هزار مراجعه به بیمارستان خلیج‌فارس صورت می‌گیرد و خدمات درمانی و پاراکلینیکی به آنها ارائه می شود.

    وی خاطرنشان کرد: در درمانگاه تخصصی بیمارستان خلیج‌فارس تخصص‌هایی مانند اطفال، زنان، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی و … به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمت می‌کنند.

    مومنی اظهارداشت: از جمله خدمات پاراکلینیکی که در بیمارستان خلیج‌فارس به مراجعه‌کنندگان ارائه می شود می‌توان به آزمایشگاه، سونوگرافی، سی تی اسکن، ام‌آرآی، داروخانه، فیزیوتراپی، دیالیز و سنگ شکن اشاره کرد.

    وی عنوان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا بیمارستان خلیج‌فارس در کنار دیگر بیمارستان‌های استان قرار گرفت و پذیرش بیماران کرونایی را انجام داد. وی اضافه کرد: چند بخش از بیمارستان خلیج‌فارس در زمان پیک بیماری کرونا به این بیماران اختصاص و خدمات درمانی مناسبی به آنها ارائه شد.

    مومنی بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس در حال حاضر با ۲۶۸ تخت در حال ارائه خدمت به بیماران استان هرمزگان و استان‌های مجاور می‌باشد.

    در این بازدید رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ایجاد تفاهم بین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی در خصوص تامین نیروهای تخصصی برای بیمارستان خلیج‌فارس و درمانگاه‌های تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید نیروهای مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به مردم استان تامین شود تا هرمزگانی ها بتوانند خدمات درمانی خود را در استان دریافت نمایند.

    دکتر شهریاری خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت هرمزگان بیمه شده تامین اجتماعی هستند، جهت رفع مشکلات مردم در زمینه بیماری های قلب و عروق، صدور مجوز آنژیوگرافی بیمارستان خلیج‌فارس در اسرع وقت انجام شود.

    قابل ذکر است؛ در این بازدید به کارکنان و پرستاران بیمارستان خلیج‌فارس به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن شاخه گل اهداء شد. همچنین از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت صورت گرفت .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.