حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید دادستان مرکز هرمزگان و معاون وزیر نفت از شرکت های نفتی غرب بندرعباس
    ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۴:۴۶
    شناسه : 6162
    بازدید 1499
    12
    با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع تولید صورت گرفت

    دریانیوز // دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاون وزیر نفت ضمن بازدید از شرکت‌های نفتی غرب بندرعباس، برای رفع مشکلات و موانع تولید دستورات لازم را صادر نمودند. به گزارش خبرنگار دریا؛ علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه جلیل سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های […]

    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاون وزیر نفت ضمن بازدید از شرکت‌های نفتی غرب بندرعباس، برای رفع مشکلات و موانع تولید دستورات لازم را صادر نمودند.

    به گزارش خبرنگار دریا؛ علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه جلیل سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن بازدید از شرکت های نفتی غرب بندرعباس، برای رفع مشکلات و موانع تولید، دستورات لازم را صادر نمودند.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این بازدیدها ضمن تأکید بر حمایت‌های حقوقی دستگاه قضایی از تولید و اشتغال افزود: از ابتدای امسال جلسات متعددی برای دستیابی به این مهم و در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و کارگروه‌های تخصصی آن برگزار شده است که مصوبات خوبی را به همراه داشته است.وی یادآور شد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه، رویکرد حمایتی را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، تمامی مجموعه‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی از حمایتهای حقوقی و قضایی بهره‌مند هستند.

    همچنین در جریان این بازدید، مطالبات مدیران، پیمانکاران و کارکنان شرکت های نفتی غرب بندرعباس در خصوص برخی موانع و مشکلات موجود مطرح شد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاون وزیر نفت دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و موانع تولید صادر نمودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.