حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازديد نماينده ولي فقيه در هرمزگان  از روند ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس
    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
    شناسه : 6783
    بازدید 1286
    12
    دریانیوز// نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از پروژه در حال احداث بیمارستان 264 تختخوابی توسط پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در جوار بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس بازدید کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از پروژه در حال احداث بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی توسط پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در جوار بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس بازدید کرد .
    حجت الاسلام محمدعبادی زاده در حاشیه بازدید از این پروژه درمانی ودر جمع خبرنگاران گفت: در آستانه مبعث پیامبر اکرم (ص) بازدیدی را از این بیمارستان داشتیم تا از روند اجرای پروژه بیشتر مطلع شوم. عبادی زاده با بیان اینکه یکی از دغدغه مردم، بحث کمبود فضاهای درمانی در استان بوده و نیازهای استان در حوزه درمان زیاد است؛ اظهار داشت : در حال حاضر یک بیمارستان شهید محمدی به عنوان بیمارستان مادر واصلی در استان فعال است که بخش زیادی از بیماران استان هرمزگان و استان های همجوارمان نیز در جنوب کرمان و… را تحت پوشش قرار می دهد و با توجه به کمبودها و مشکلات استان در حوزه درمانی، نیاز به افزایش مراکز درمانی و… می باشد.
    عبادی زاده افزود: یکی از برکات حوزه مسئولیت های اجتماعی صنایع، توجه به درمان است که در سال های اخیر در این زمینه توجه ویژه ای به این حوزه در استان شده است و بیمارستان کودکان را پالایشگاه نفت بندرعباس و بیمارستان ۲۶۴تختخوابی را نیز پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در حال اجرا هستند که با احداث این بیمارستان در جوار بیمارستان شهیدمحمدی، ۷۰ درصد ارتقای خدمات رسانی به مردم را شاهد خواهیم بود. وی احداث این بیمارستان را اقدام بزرگی خواند که پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در حال اجرا دارد و از مدیرعامل پالایشگاه که پیگیری های لازم را جهت تسریع در اجرای پروژه دارند، قدردانی کرد.امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس و مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در این زمینه پیگیری های مجدانه ای را داشتند و تاکید داشتند که اعتبارات موردنیاز تا حد زیادی تامین شود و پروژه با سرعت اجرا شود که جای قدردانی دارد.

    وی گفت: امسال با تخصیص ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار، اجرای پروژه سرعت گرفت و امیدوارم این بیمارستان تا دوسال آینده بطور کامل تکمیل شود و اعتبارات مورد نیاز از طریق مجمع عمومی پالایشگاه تخصیص یابد واین پروژه باسرعت اجرا شود تا مردم وبیماران زودتر از این بیمارستان استفاده کنند.وی با قدردانی از پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، پالایشگاه نفت ستاره و صبوری مردم و بیماران و…، بر تسریع در ساخت بیمارستان تاکید کرد.
    عبادی زاده با بیان اینکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنایع در حوزه درمان اقدامات خوبی شده و بیشترین سهم مسئولیت های اجتماعی صنایع در حوزه درمان بوده است؛ تاکید کرد : در سایر بخش های مورد نیاز استان نیز بایستی صنایع اقدام کنند که درحال حاضر در صنایع هرمزگان از سایر استان ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنایع عقب تر هستند وبایستی در این حوزه تجدیدنظر کنند و به مسئولیت های اجتماعی سرعت ببخشند. وی تصریح کرد: البته منحنی مسیر توجه صنایع به حوزه مسئولیت های اجتماعی رو به جلو است، اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم و امیدواریم همه صنایع در سایر حوزه های مسئولیت های اجتماعی اقدام کنند تا کاستی ها رفع و مشکلات برطرف شود.
    قدردانی از امام جمعه
    مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نیز با قدردانی از حضور و بازدید نماینده ولی فقیه در استان از روند ساخت این بیمارستان و پیگیری های ایشان گفت: قول می دهم که پیگیری های لازم جهت شتاب دادن به اجرای پروژه و تخصیص اعتبارات مورد نیاز داشته باشیم و با توجه به اولویت بندی که دانشگاه علوم پزشکی در افتتاح فازهای بیمارستان اعلام می کنند، اقدام خواهیم کرد.عليرضا جعفرپور افزود: از لحاظ هزینه کرد، مشکلی نداریم و امسال اقدام بزرگی که انجام شد، این بود که زیرساخت بودجه ای این پروژه بصورت اصولی انجام شد و بستر لازم فراهم شد ، وگرنه با تخصیص اعتبارات موردنیاز بصورت قطره چکانی، اجرای پروژه بیش از ده سال به طول می انجامید.جعفرپور گفت: ریل گذاری اجرای پروژه با فعالیت بیش از ۲۰۰نفر در این پروژه در حال انجام است و این روند تقویت می شود.وی گفت: در مردادامسال که مجمع مصوبه برای تخصیص اعتبار داد، سه ماهه فعالیت اجرای پروژه را با سرعت شروع کردیم. بهترین پیمانکاران بیمارستان ساز را انتخاب کردیم که گرید یک کشوری داشته باشد و این پروژه بیمارستانی با بهترین مصالح با استاندارهای لازم پالایشگاهی که بهترین استاندارهای دنیا را دارد، درحال انجام است. وی گفت:اعتقادی به کار نمادین و نمایشی نداریم وتلاش می کنیم کاری بنیادین انجام دهیم تا چندین سال از این پروژه استفاده کنند.

    به گفته جعفرپور پروژه در حال حاضر ۳۵ درصد از لحاظ وزنی و مالی پیشرفت داشته است و اگرچه زمان احداث پروژه ۳۰ماهه است، امامنابع مالی به پیمانکار می دهیم و بخشی از مصالح را خودمان تامین می کنیم تا این پروژه دوساله به اتمام برسد و زودتر از موعد به بهره برداری برسد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز با قدردانی از پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس، استاندار و مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس جهت تسریع در احداث این بیمارستان با توجه به نیاز وکمبودهای این بخش در استان؛ اظهارامیدواری کرد با بهره برداری از این بیمارستان، بخشی از مشکل درمانی بیماران در استان برطرف شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.