حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اهدای ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به زلزله زدگان غرب هرمزگان
    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۲۹
    شناسه : 2786
    بازدید 12008
    6
    توسط شرکت آلومینیوم المهدی انجام شد مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی از اهدای ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به زلزله زدگان غرب استان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی از اهدای ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به زلزله زدگان غرب استان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد. محمدرضا قاسمی در گفت‌وگو باخبرنگار روزنامه دریا در بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی هرمزگان و وجود مشکلات عدیده در مناطق زلزله زده و نیاز مبرم مردم این مناطق به وسایل سرمایشی مانند کولر و یخچال و… یکی از نیازهای اصلی آسیب دیدگان در این شرايط به شمار می‌رود . وی در ادامه افزود: از این رو مجموعه آلومینیوم المهدی با شناسایی نیاز فوری زلزله‌زدگان تعداد ۲۰ دستگاه کولر اسپلیت به ارزش ریالی دو میلیارد ریال را در راستای عمل به مسئولیت ‌های اجتماعی به این مناطق ارسال کرد و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.

    مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، بیان کرد: این ۲۰ دستگاه کولر اهدایی نصف هزینه آن از طریق کمک‌های کارگران و پیمانکاران این شرکت با اقدامی جهادی جمع آوری شده است و این خود نشان از حس انسان دوستی پرسنل این مجموعه تولیدی است. قاسمی، عنوان کرد: این کمک ها هرچند که از نظر مادی ارزش چندانی ندارد؛ اما ما باید با تمام توان کنار هم استانی ‌های خود در شرایط دشوار باشیم تا هرچند کوچک از آلام وارده به آنها کاسته شود.وی در پایان، خاطر نشان کرد: مجموعه آلومینیوم المهدی خود را موظف به انجام کمک‌ها در قالب عمل به مسئولیت‌ های اجتماعی می‌داند و از هیچ کمکی در این راه دریغ نمی‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.