حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم
    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۲۷
    شناسه : 4529
    بازدید 1408
    8
    توسط بانک سپه هرمزگان انجام شد مهر ماه فرا رسید و بازگشایی مدارس انجام شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مهر ماه فرا رسید و بازگشایی مدارس انجام شد. بعد از دوسال که مهر ماه و سال تحصیلی به صورت مجازی آغاز شد، امسال دانش‌آموزان با حضور در مدارس حال و هوای دیگری به این ماه دادند. شوق و اشتیاق دانش آموزان برای حضور در کلاس درس قابل توصیف نیست. حضور دانش‌آموزان با استقبال گرم معلمان و مسئولین مدارس، زیبایی این ماه را بیشتر کرد.
    تحصیل و علم آموختن یکی از مهمترین کارهایی که دانش‌آموزان باید انجام دهند و در این زمینه باید موانعی که بر سر راه آنها وجود دارد برطرف شود. برخی از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن امکانات و لوازم تحصیل، از علم آموزی و دانش اندوزی باز می ماند. به همین دلیل باید افراد ادارات و ارگان ها و نهادهای مختلفی که در کشور وجود دارند دست به دست هم دهند تا این موانع برطرف شود و  دانش آموزان بتوانند به راحتی به تحصیل بپردازند.

    برخی از دانش آموزانی که از قشر ضعیف جامعه هستند به دلیل نداشتن امکانات تحصیلی از جمله لوازم التحریر از تحصیل باز می‌ماند اما برخی نهادها هستند که در این راه قدم برداشته و اسباب و لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان را برای آنها مهیا می‌کنند تا بتوانند کسب علم نمایند. یکی از این نهادها، بانک سپه است که طی سال‌های اخیر نشان داده است که تحصیل دانش‌آموزان برای آنها بسیار مهم است. این موضوع با ساخت مدارس در نقاط مختلف کشور خود را نشان داده و حتی در زمان شیوع ویروس کرونا با اهدای تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان، زمینه علم آموزی آنها را فراهم کرده بود و اینک و در سال تحصیلی جدید نیز این بانک با اهدای لوازم التحریر به سه هزار دانش آموز در نقاط مختلف استان هرمزگان، زمینه کسب علم را برای آنها فراهم نموده است.

    مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان در این زمینه گفت: تحصیل و علم‌آموزی دانش‌آموزان، یکی از مهم ترین مواردی است که برای مسئولان بانک سپه مطرح بوده است. مصطفی معلمی افزود: دانش‌آموزان آینده سازان این کشور هستند و باید موانع و مشکلاتی که در راه علم آموزی آنها وجود دارد برطرف شود تا آنها بتوانند بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.  معلمی خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌های هرمزگانی به دلیل محرومیت، توانایی خرید لوازم التحریر برای فرزندان خود را ندارند به همین دلیل بانک سپه وظیفه خود دانسته که  لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان را تهیه نماید. وی عنوان کرد: سه هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم در شرق و مرکز استان تهیه و به آنها اهدا شد.

    معلمی بیان کرد: این تعداد بسته لوازم التحریر در ۲۵۰ مدرسه روستایی استان در شرق و مرکز استان بین دانش‌آموزان توسط بانک سپه منطقه هرمزگان توزیع شد. وی خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته لوازم التحریر دو میلیون ریال می‌باشد که به این دانش‌آموزان اهدا شد. معلمی عنوان کرد: امیدواریم با این کار در جهت کمک به تحصیل دانش آموزان قدم برداشته و این دانش آموزان در آینده کشور ایران را بسازند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.