حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • انتقاد استاندار هرمزگان از بالابودن قیمت بتن در بچینگ‌های بندرعباس
    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
    شناسه : 6740
    بازدید 1287
    3
    دریانیوز// استاندار هرمزگان با اعلام آمادگی برای اعطای مجوز، تخصیص زمین رایگان و تسهیلات جهت احداث کارخانه بتن‌سازی در بندرعباس به انجمن انبوه سازان، گفت: انحصار در کارخانه‌های تولید بتن (بچینک‌) در بندرعباس باید شکسته شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان با اعلام آمادگی برای اعطای مجوز، تخصیص زمین رایگان و تسهیلات جهت احداث کارخانه بتن‌سازی در بندرعباس به انجمن انبوه سازان، گفت: انحصار در کارخانه‌های تولید بتن (بچینک‌) در بندرعباس باید شکسته شود.
    مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با جمعی از انبوه‌سازان استان هرمزگان با تاکید بر لزوم کوتاه‌کردن فرآیندها در صدور پروانه‌های ساختمانی، اظهارداشت: همه استان‌ها زمینه را برای آغاز نهضت ملی مسکن آماده کرده‌اند اما به دلیل سرمای هوا هنوز بسیاری از استان‌ها ساخت مسکن خود را آغاز نکرده‌اند و بعد از ایام عید قطعا حجم بالایی از احداث مسکن در کشور آغاز خواهد شد. وی با بیان اینکه با مساعد شدن هوا در نقاط دیگر کشور قطعا بسیاری از کارگران فصلی از هرمزگان به استان‌های دیگر مهاجرت خواهند کرد، عنوان‌کرد: هم اکنون فرصت طلایی برای آماده‌سازی و بستن قراردادهای کاری در حوزه مسکن برای هرمزگان است و باید از این فرصت استفاده کنیم چرا که با آغاز فصل گرما در هرمزگان و فصل کار در نیمه‌ی سردسیر کشور ممکن است در بحث تامین نیروی ساخت و سازه‌ها با مشکل روبرو باشیم و این امر هزینه‌های اضافی را به مردم تحمیل کند.
    استاندار هرمزگان، با انتقاد از بالابودن قیمت مصالح ساختمانی در استان و با تاکید بر لزوم اصلاح و منطقی‌سازی قیمت‌های بتن در کارخانه‌های بچینگ، ادامه داد: بایستی نظارت دقیق برروی قیمت بتن زیر بچینگ‌ها وجود داشته باشد چرا که به نظر می‌رسد در بحث کارخانه‌های بتن‌سازی، انحصاری ایجاد شده است و فسادهایی وجود دارد که ضرر آن را مردم می‌بینند بر همین اساس به انجمن انبوه سازان مجوز، زمین رایگان و تسهیلات برای احداث بچینگ اعطا می‌کنیم تا اگر انحصاری هم وجود دارد شکسته شود.
    مهندس دوستی، بیان‌کرد: به نظر می‌رسد قیمت شن و ماسه در استان با قیمت بالاتری از آنچیزی که باید باشد به مردم و انبوه‌سازان تحویل داده می‌شود و لازم این مسئله به فوریت رسیدگی و تعیین و تکلیف شود.نماینده عالی دولت در هرمزگان، تصریح‌کرد: هم‌اکنون در حال راه‌اندازی بزرگترین جایگاه اختصاصی سوخت با حدود ۷۰ نازل در بندرعباس هستیم تا بتوانیم معطلی ماشین‌های ترانزیتی را به حداقل برسانیم از طرفی نیز با توجه به تاثیری که حمل و نقل مصالح بر قیمت مسکن استان دارد این آمادگی را داریم که برای ماشین‌های شن و ماسه نیز یک جایگاه اختصاصی احداث کنیم. در این جلسه مقرر گردید نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در جهت تسریع در فرآیندهای صدور پروانه و … در سازمان نظام مهندسی استان مستقر گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.