حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ام آرآی بیمارستان خلیج فارس در مدار خدمت رسانی
    ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۲۵
    شناسه : 5162
    بازدید 1485
    12
    خبر خوش برای هرمزگانی ها مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: ام آر آی بیمارستان خلیج فارس برای مدت کوتاهی دچار نقص شده بود که رفع ایراد شد و اکنون در مدار خدمت رسانی است .
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: ام آر آی بیمارستان خلیج فارس برای مدت کوتاهی دچار نقص شده بود که رفع ایراد شد و اکنون در مدار خدمت رسانی است . دکتر غلامعباس مومنی اظهار کرد: کمبود دستگاه ام آر آی در شهرستان بندرعباس سبب شده تا فشار زیادی بر روی دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس وارد شود.وی با بیان این که دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس تنها برای مدت زمان کوتاهی ناشی از ایراد در یک قطعه فنی دچار مشکل شده بود و اکنون این ایراد رفع شده است، عنوان داشت: این دستگاه در مدار خدمت رسانی به مردم عزیز قرار دارد و به صورت ۱۸ ساعت در شبانه روز نوبت دهی می کند.

    مومنی همچنین اضافه کرد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خلیج فارس نیز ۱۸ ساعت در شبانه روز خدمات عمومی و در ۲۴ ساعت شبانه روز خدمات اورژانسی ارائه می دهد و تمام تلاش ما در مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم عزیزمان است.به گزارش فارس ؛ وی گفت: هزینه نگهداری دستگاه‌های ام آر آی و سی تی اسکن بشدت بالاست به همین دلیل مجبوریم در طول شبانه روز ساعتی را به دستگاه استراحت دهیم تا هم دستگاه‌ها دچار استهلاک شدید نشوند و هم دوام برخی از قطعات که در معرض دمای بالا هستند، افزایش پیدا کند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.