حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • در اخذ مالیات اقشار کم درآمد را دریابید
    ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۸
    شناسه : 2874
    بازدید 1197
    6
    امام جمعه اهل سنت بندرخمیر: امام جمعه بندرخمیرگفت: در اخذ مالیات ها اقشار کم درآمد را دریابید. 
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: امام جمعه بندرخمیرگفت: در اخذ مالیات ها اقشار کم درآمد را دریابید.  به گزارش خبرنگار دریا ، در آخرین روز از هفته فرهنگ مالیاتی، مدیرکل، معاونین و مسئولین اداره کل امورمالیاتی هرمزگان با شیخ عبدالمجید قتالی، امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرخمیردیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار شیخ عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت بندر خمیر گفت: در اخذ مالیات ها باید عدالت رعایت شود و دقت شود که اقشار کم درآمد جامعه آسیب نبینند. امام جمعه اهل سنت بندرخمیرخاطرنشان کرد: وصول مالیاتها به شکلی نباشد که مردم قشر پایین ترجامعه مالیات خود را تمام کمال و به موقع پرداخت کنند اما اقشار پردرآمد از مسئولیت پرداخت مالیات واقعی شانه خالی کرده که در اینصورت منجر به فرار مالیاتی نیز خواهد شد.

    امام جمعه اهل سنت بندرخمیر از مدیران مالیاتی استان به لحاظ اتخاذ تصمیمات درست و پیگیری احداث پارک ها و مواردی از این قبیل که در جهت عمران و آبادانی و رفاه مردم به بهره برداری می رسد نیز تقدیر و تشکر نمود. رضاآخوندزاده مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان نیز ضمن تشکر از ائمه محترم جمعه در حمایت از ادارات امورمالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور با رویکرد جدید هوشمندسازی نظام مالیاتی اقدامات مفیدی در زمینه عدالت مالیاتی انجام داده است که مهمترین آنها اجرای پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان می باشد که با اجرایی شدن آن از فرارهای مالیاتی جلوگیری خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.