حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • الگوی موفق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کل سیستم بانکی اجرایی شود
    ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۲۶
    شناسه : 4763
    بازدید 1285
    15
    مدیرعامل منطقه آزاد قشم در دیدار با مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: دریانیوز// مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: باید اقدامات خوبی را که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شده، به مردم گفت و الگوی موفقی را که توسط این بانک اجرا شده، در کل سیستم بانکی اجرایی کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: باید اقدامات خوبی را که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شده، به مردم گفت و الگوی موفقی را که توسط این بانک اجرا شده، در کل سیستم بانکی اجرایی کرد.
    مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با مدیرعامل منطقه آزاد قشم دیدار و گفت‌وگو کردند.
    دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این دیدار گفت: یکی از مهم‌ترین محاسن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این است که همه وام‌های پرداختی آن به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
    شمسی‌نژاد افزود: در حال حاضر سالانه بیش از ۳ میلیون فقره وام در بخش‌های مختلف به مردم توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.
    روزانه ۹هزار نفر به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزوده می‌شوند
    وی خاطرنشان ساخت: روزانه ۹هزار افتتاح و پرداخت ۸هزار فقره وام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام می‌شود.
    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به معوقات نیم درصدی این بانک عنوان کرد: خوشبختانه کمترین میزان معوقات را در سطح شبکه بانکی کشور داریم.
    وی در خصوص افزایش میزان وام پرداختی به مشتریان این بانک گفت: در سال جاری میزان وام پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
    شمسی‌نژاد گفت: برای نخستین‌ بار وام قرض‌الحسنه حقوقی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.
    وی اظهار داشت: اگر شرکت‌ها و ادارات بتوانند حقوق کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت کنند، کارکنان این ادارات می‌توانند بر اساس گردش حساب خود، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.
    وی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جذب منابع خوبی در ۱۰ ماه گذشته داشته، عنوان کرد: در ۱۰ ماه گذشته در بین بانک‌های کشور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانسته بیشترین رشد منابع را داشته باشد.


    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: از آبان ماه کارمزد وام تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صفر خواهد شد.
    معوقات پایین یکی از دلایل توفیق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است
    همچنین «محسن پدرام» نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این دیدار گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه به تراکنش‌های شفافی که دارد، توانسته اعتماد مردم را جلب کند.
    پدرام افزود: یکی دیگر از دلایل موفقیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این است که معوقات این بانک بسیار پایین بوده و کمتر از نیم درصد است.
    وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال حاضر توانسته جای خود را در بین بانک‌های کشور باز کند و انتظارات از این بانک بالا رفته است.
    پدرام عنوان کرد: در مسئولیت‌های اجتماعی نیز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اعطای وام از جمله ازدواج، اشتغال و وام‌های تکلیفی مشارکت فعالی داشته است.
    وی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دنبال کسب سود نیست، خاطرنشان ساخت: جامعه هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقشار متوسط به پایین است و باید تلاش کنیم توقعات آن‌ها را تأمین کنیم.
    پدرام با اشاره به اینکه در قرآن نیز بر مبحث قرض‌الحسنه تأکید شده، اظهارکرد: با توجه به اینکه همه وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، خیر و برکت آن نیز افزایش یافته و این موضوع را در زندگی شخصی افراد هم می‌توانیم ببینیم.
    بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سنت قرض‌الحسنه را احیا کرده است
    در ادامه «افشار فتح‌اللهی» مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا کنون توانسته موفقیت‌های خوبی کسب کند.
    وی افزود: قرض‌الحسنه یکی از موضوعات بسیار مهم در شبکه بانکی است که به آن توجه زیادی نشده، اما بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانسته این سنت را در جامعه احیا کند.
    فتح‌اللهی خاطرنشان ساخت: برخی از افراد جامعه باور ندارند که می‌توان بانکداری اسلامی را در کشور اجرایی کرد، اما بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این موضوع را ثابت کرده که می‌توان بانکداری بدون ربا را در کشور اجرا کرد.
    وی در پایان گفت: باید اقدامات خوبی را که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شده، به مردم گفت و الگوی موفقی را که توسط این بانک اجرا شده، در کل سیستم بانکی اجرایی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.