حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • افزایش نظارت دولت بر بازار
    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۹
    شناسه : 2451
    بازدید 1665
    4
    امام جمعه بندرعباس خواستار شد امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه بازاریان در شرایط سخت فعلی قیمت‌ها را کنترل کرده و مانع از گران فروشی و احتکار شوند گفت: دولت نیز در بحث نظارت‌ها، نظارت خود را افزایش داده و اجازه رشد قیمت‌ها را اندهند.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز: امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه بازاریان در شرایط سخت فعلی قیمت‌ها را کنترل کرده و مانع از گران فروشی و احتکار شوند گفت: دولت نیز در بحث نظارت‌ها، نظارت خود را افزایش داده و اجازه رشد قیمت‌ها را اندهند. حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به لزوم توجه به تقوا در تمام امور اظهار داشت: اگر تقوا در انسان وجود نداشته باشد سبب می‌شود آدمی گرفتار شود و آسیب ببیند، تقوا موجب می‌شود آدمی از گناه و بی اخلاقی دوری کرده و به سمت خوبی‌ها برود.
    وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت امام محمد باقر علیه السلام، به تبیین جایگاه رفیع علم و دانش و مقام معنوی این امام همام پرداخت و گفت‌: امام باقر نقش بی بدیلی در وحدت امت اسلامی داشت، ایشان در ضرب سکه اسلامی هم صاحب نظر بودند و این مسئله را پیشنهاد داده بودند.

    امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات آمریکا در حق مردم ایران پرداخت و گفت: در حال حاضر در هفته حقوق بشری هستیم که در آن آمریکا انواع جنایات را در حق ملت ایران اسلامی انجام داده است. وی تصریح کرد: نمونه از جنایات آمریکا زیاد است اما حوادثی مانند ترورهای دهه ۶۰ شامل سوقصد به جان مقام معظم رهبری، حادثه ۷ تیر و شهادت شهید بهشتی و یارانش، رخ دادن جنایت سردشت به راهنمایی آمریکا توسط رژیم بعث عراق و شلیک به هواپیمای مسافربری و شهادت بیش از ۲۹۰ انسان در آن واقعه بخشی از جنایات آمریکا محسوب می‌شود. امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا در بطن خود رژیمی جنایتکار است و این مسئله را دنیا نیز باید بداند و به ماهیت این جنایتکاران پی ببرد، آمریکا حقوق بشر را به ابزاری برای رسیدن به اهداف خود تبدیل کرده است و با نادیده گرفتن حوادث تلخ تاریخی که در حق ملل جهان انجام داده به قوانین داخلی سایر کشورها ورود می‌کند.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: آمریکا در مسائل حقوق بشری همواره مدافع هم پیمانان خود از جمله رژیم صهیونیستی بوده و هر اقدام مغایر با حقوق بشر آنان را نادیده گرفته و ماهیت سازمان‌های بین المللی ازجمله سازمان ملل و دیوان لاهه را نیز به بازی گرفته است. به گزارش تسنیم ، وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی و بازار گفت: بازاریان در شرایط سخت فعلی قیمت‌ها را کنترل کنند و مانع از گران فروشی و احتکار شوند، دولت نیز در بحث نظارت‌ها، نظارت خود در بازار را افزایش داده و اجازه رشد قیمت‌ها را ندهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.