حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افزایش سهم کارگران  در طرح نهضت ملی مسکن
    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۴۴
    شناسه : 1046
    بازدید 1846
    10
    استاندار هرمزگان مطرح کرد در طرح نهضت ملی مسکن نیز تلاش خواهیم کرد سهم کارگران افزایش یابد و زمین مناسب در محل مناسب فراهم شود .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان، تامین مسکن، بهبود معیشت و پرداخت بروز حقوق کارگران را از موارد مهم در دستور کار دولت سیزدهم دانست. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مهندس مهدی دوستی در آیین تجلیل از برگزیدگان سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان هرمزگان که همزمان با روز کار و کارگر برگزار شد، عنوان کرد: دولت سیزدهم در موضوع افزایش دستمزد و تامین مسکن کارگران برنامه‌های ویژه‌ای دارد که امیدواریم ما نیز بتوانیم به عنوان نماینده دولت در استان، این راهبردهای دولت مردمی ایران قوی را اجرایی کنیم.وی با اشاره به پیگیری حل مسائل کارگران در هرمزگان، ادامه داد: در خصوص تعاونی های مسکن کارگران، ۱۴ تعاونی مسکن بلاتکلیف در استان داریم که بخشی از این تعاونی ها مربوط به کارگران عزیز است و با تمرکز ویژه، تعیین تکلیف آنها را آغاز کرده‌ایم و امیدوارم در یک ماه آینده، براساس برنامه شش تعاونی مسکن را تعیین تکلیف کنیم.

    استاندار هرمزگان افزود: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تلاش خواهیم کرد سهم کارگران افزایش یابد و زمین مناسب در محل مناسب فراهم شود و در این راستا نیاز است تعاونی های کارگری شکل گیرد تا زمین در محل مناسب برای ساخت مسکن کارگران در اختیار آنها قرار گیرد. دوستی تصریح کرد: پرداخت بروز حقوق کارگران با دستور رئیس جمهور محترم در حال پیگیری و انجام است و در این خصوص رصد لازم صورت می‌گیرد. وی گفت: در زمینه توسعه امکانات زیرساختی ورزش و تفریح کارگران نیز برنامه داریم تا این زیرساخت‌ها بازسازی شوند. استاندار هرمزگان با بیان اینکه مشکلات کارگران را درک می‌کنم، خاطرنشان کرد: هرآنچه که بتوانیم برای رفع مشکلات کارگران انجام خواهیم داد و تاکنون نیز به طور ویژه این موضوع را پیگیری کرده‌ام و از این پس نیز تلاش خواهیم کرد با دسته‌بندی موارد، مسائل اصلی کارگران را حل کنیم تا شاهد بهبود معیشت کارگران بزرگوار باشیم.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “افزایش سهم کارگران در طرح نهضت ملی مسکن”
    1. تعاونی مسکن کارگران المهدی هم یه سر بزن تا ببینیم راست میگی یا بلوف میزنی

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.