حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • افتتاح ۷۱۱ پروژه در هفته دولت در هرمزگان
    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۰۸
    شناسه : 3524
    بازدید 1295
    4
    استاندار هرمزگان خبر داد استاندار هرمزگان گفت: در هفته دولت امسال ۷۱۱ پروژه آماده بهره برداری است که با حضور مسؤولان عالی کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری مهر
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان گفت: در هفته دولت امسال ۷۱۱ پروژه آماده بهره برداری است که با حضور مسؤولان عالی کشور به بهره‌برداری خواهد رسید. مهدی دوستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۷۱۱ پروژه در بخش‌های متخلف عمرانی، سرمایه گذاری، توسعه‌ای و شهری و نیز محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری می‌رسد.

    به گفته وی، تأمین اعتبار برای اجرای بسیاری از پروژه‌ها از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان صورت گرفته است. به گزارش مهر، دوستی همچنین از هیأت دولت به دلیل آنچه تصویب و سریع اعتبارات سفر رئیس جمهور به هرمزگان خواند، قدردانی کرد و بیان داشت: تلاش شده تا در انجام پروژه‌ها، نگاه متوازن و عدالت محور مدنظر دولت مورد توجه قرار گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.