حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افتتاح باجه بانک سپه در برنطین
    ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۸
    شناسه : 6259
    بازدید 1549
    8
    با هدف خدمت‌رسانی بهتر انجام شد دریانیوز// باجه بانک سپه در دهستان برنطین شهرستان رودان در شرق استان هرمزگان افتتاح و به بهره برداری رسید
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// باجه بانک سپه در دهستان برنطین شهرستان رودان در شرق استان هرمزگان افتتاح و به بهره برداری رسید .

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ با حضور مصطفی معلمی مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان، حجت الاسلام دری امام جمعه رودان، کرامتی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رودان، دهیاری و شورای اسلامی دهستان برنطین باجه بانک سپه در این دهستان افتتاح شد. مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان در این مراسم گفت: یکی از اهداف بانک سپه ارائه خدمات مناسب بانکی به مردم در سراسر کشور می باشد. مصطفی معلمی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته، بانک سپه منطقه هرمزگان باجه این بانک را در دهستان برنطین افتتاح کرد.

    معلمی خاطرنشان کرد: شغل اغلب مردم منطقه برنطین کشاورزی، باغداری و دامداری است و به همین دلیل در دسترس بودن خدمات بانکی به این اقشار یکی از نیازهای منطقه بود که با افتتاح این باجه، خدمات بانکی مناسب در دسترس این مردم قرار خواهد گرفت.

    وی بیان کرد: از این پس مردم، کشاورزان، باغداران و فعالان اقتصادی این منطقه می توانند از خدمات بانکی در باجه بانک سپه بهره‌مند شوند. قابل ذکر است دهستان برنطین در شهرستان رودان در شرق استان هرمزگان با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار و سیصد نفر قرار دارد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.