حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اعطای نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس
    ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۲۷
    شناسه : 6999
    بازدید 1355
    14
    دریانیوز// به پاس توفیقات و تعالی‌گری مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به وی اعطا شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به پاس توفیقات و تعالی‌گری مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به وی اعطا شد.
    در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به پاس توفیقات و تعالی‌گری مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به علیرضا جعفرپور اعطا شد. همچنین در این آیین که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدای تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد. در ادامه این آیین پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.
    پس از اعلام بیانیه هیئت‌داوران، روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل QMPR طبق آرای ممیزان و ارزیابان و کسب ۴ ستاره به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی شد و تندیس زرین این جشنواره نیز به علیداد واحدی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعطا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.