حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اصلاح شبکه و خطوط انتقال آب غرب بندرعباس  نیازمند ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار است
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۹
    شناسه : 2088
    بازدید 1627
    5
    برنامه ریزی برای اصلاح و بازسازی خطوط و شبکه فرسوده آب منطقه یک بندرعباس؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با هدف تامین نیاز آبی تابستان روستاهای واقع در غرب شهر بندرعباس عملیات اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و توزیع در دستور کار قرار گرفته است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با هدف تامین نیاز آبی تابستان روستاهای واقع در غرب شهر بندرعباس عملیات اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و توزیع در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش خبرنگاردریا، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تامین نیاز آبی مشترکین این روستاها از طریق اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع، مصرف بهینه و شناسایی انشعاب های غیر مجاز در دستور کار آبفاست، افزود: در این راستا اکیپ‌های مختلفی از آبفا عملیات بازسازی و اصلاح شبکه های فرسوده را در دستور کار خود قرار داده اند که این اقدام به جلوگیری از هدر رفت آب کمک شایانی خواهد کرد.

    وی افزود: ۴۰ کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه های روستایی تحت پوشش امور آب فاضلاب منطقه یک بندرعباس فرسوده و نیاز به اصلاح دارد که نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال است. مدیرعامل آبفا با اشاره به تامین نیاز آبی منطقه گچین افزود: با هدف جبران کمبود آب گچین عملیات احداث خط انتقال جدید به طول۴۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که با اتمام آن وضعیت آب شرب مشترکین این منطقه از طریق خط انتقال آبشیرینکن خلیج‌فارس بهبود خواهد یافت.

    حمزه پور به عملیات اتصال آب جمال احمد و تل سیاه به خط انتقال ۱۲۰۰ بندرعباس خبر داد و تصریح کرد، با اتصال این دو روستا به خط انتقال ۱۲۰۰ کمبود آب مشترکین این روستاها جبران شده و امیدواریم با مصرف بهینه شاهد گذر بدون تنش از تابستان پیش رو باشیم. وی همچنین به انشعاب های غیر مجاز اشاره کرد و افزود: ساماندهی انشعاب های غیر مجاز به پایداری آب روستاها کمک شایانی می کند از این رو طرح یاد شده با مشارکت دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.