حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3330 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • اصحاب رسانه  چشم انتظار تحقق وعده مسکنی  استاندار هرمزگان
    ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
    شناسه : 10154
    بازدید 1284
    5
    دریانیوز// مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان در نشست خبری سخنگوی استانداری که دو هفته قبل به مناست هفته دولت و اعلام پروژه های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های جدید برگزار شد، گفت که از طرف استاندار هرمزگان این قول را می دهند که زمینه خانه دار شدن اهالی رسانه و خبرنگاران را فراهم نمایند که امیدواریم این وعده آقای استاندار نیز محقق شود و تمامی اهالی رسانه استان از خبرنگار تا صفحه آرا، تایپیست، عکاس، موزع و... و هرکسی که در حوزه رسانه فعالیت دارد، بتوانند خانه‌دار شوند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان در نشست خبری سخنگوی استانداری که دو هفته قبل به مناست هفته دولت و اعلام پروژه های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های جدید برگزار شد، گفت که از طرف استاندار هرمزگان این قول را می دهند که زمینه خانه دار شدن اهالی رسانه و خبرنگاران را فراهم نمایند که امیدواریم این وعده آقای استاندار نیز محقق شود و تمامی اهالی رسانه استان از خبرنگار تا صفحه آرا، تایپیست، عکاس، موزع و… و هرکسی که در حوزه رسانه فعالیت دارد، بتوانند خانه‌دار شوند.

    حال که ۱۶۱هکتار زمین در بندرعباس نیز به شهر الحاق شده است تا طرح نهضت ملی مسکن اجرا شود و در شهرهای دیگر نیز اراضی مورد نیاز تامین شده است و گویا اراضی مازاد برخی از ادارات نیز واگذار شده است، انتظار می رود به تمامی اهالی رسانه در سطح استان زمین واگذار شود تا بتوانند برای خودشان مسکن ویلایی بسازند و در شرایط مناسبی زندگی کنند و با توجه به اینکه مسکن ویلایی را می توان با هزینه کمتر و در زمان زودتر احداث نمود، از استانداری و راه وشهرسازی استان انتظار می‌رود در این حوزه مساعدت لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر قطعات زمین به رسانه ای ها واگذار شود و آنها بتوانند تا پایان سال املاک ویلایی شان را بسازند و خانه‌دار شوند.

    رهبر معظم انقلاب نیز روز چهارشنبه گذشته در جمع دولتمردان به مناسبت هفته دولت با اشاره به اقدامات خوبی که دولت سیزدهم در دو سال اخیر انجام داده است، به مشکلات مردم در حوزه مسکن و معیشت اشاره داشتند که باعث شده است مردم طعم شیرین اقدامات دولت برای‌ شان چندان شیرین و محسوس نشود. اهالی رسانه نیز مانند سایر اقشار با مشکلات فراوانی از جمله مسکن و معیشت مواجهند و انتظار می رود دولت توجه ویژه ای را به قشر رسانه‌ای کشور داشته باشد و حداقل مشکل مسکن همه آنها را برطرف نماید تا با خیالی آسوده‌تر بتوانند به وظیفه خطیر اطلاع رسانی مبادرت ورزند.

    متاسفانه وضعیت اصحاب رسانه کشور و استان مقابل مقایسه با رسانه‌ای‌ها و خبرنگاران بسیاری از کشورها نیست. وقتی رسانه ای های مان برای مسکن و معیشت درمانده اند، بطور حتم در حوزه اطلاع رسانی نمی‌توانند آنگونه که نیاز است و ضرورت دارد، اقدام نمایند و به همین دلیل در حوزه اطلاع رسانی نیز با مشکلاتی در سطوح مختلف مواجهیم. حال که دولت سیزدهم در قالب طرح نهضت ملی مسکن جهاد مسکن سازی را به راه انداخته است تا تمامی اقشار جامعه خانه دار شوند و مشکل مسکن مردم کشور تا حد زیادی برطرف شود و امتیازاتی برای سه فرزندی ها و چهارفرزندی ها و… قائل شده است؛ انتظار می رود امتیازاتی را نیز برای رسانه‌ای‌ها قائل شده تا این قشر زودتر صاحب مسکن شوند و در استان هم وعده آقای استاندار زودتر محقق شود.

    در بندرعباس البته طرح نهضت ملی مسکن با تاخیر دوساله اجرا شد و حال که مشکل الحاق زمین نیز برطرف شد، انتظار می رود طبق وعده استاندار هرمزگان که مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز آن را رسانه ای نمود، به زودی ثبت نام اصحاب رسانه استان و واگذاری زمین جهت ساخت املاک ویلایی آغاز شود تا اینکه چندصدنفر از اهالی رسانه استان در بندرعباس و تمامی شهرستان های هرمزگان خانه دار شوند و می توان بگونه‌ای برنامه‌ریزی نمود تا آبان ماه و همزمان با سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان، عملیات ساخت و ساز املاک ویلایی اصحاب رسانه نیز آغاز شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.