حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • استقرار شرکت‌های اقماری ذیل صنایع در هرمزگان پیگیری شود
    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
    شناسه : 1004
    بازدید 1764
    11
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان : حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: حضور شرکت‌های اقماری ذیل صنایع در هرمزگان نقش مهمی در کاهش بیکاری و فقر در استان دارد به همین جهت تشویق صنایع برای استقرار این شرکت‌های اقماری باید در دستور کار قرار گیرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: حضور شرکت‌های اقماری ذیل صنایع در هرمزگان نقش مهمی در کاهش بیکاری و فقر در استان دارد به همین جهت تشویق صنایع برای استقرار این شرکت‌های اقماری باید در دستور کار قرار گیرد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ وی، ضمن تاکید بر لزوم تغییر نگاه گذشته به ظرفیت معادن استان هرمزگان، عنوان کرد: ظرفیت‌های بالقوه معادن استان هرمزگان به افرادی واگذار شده است که فعالیت و سرمایه‌گذاری مثبتی در این زمینه انجام نمی‌دهند و به افراد دارای صلاحیت نیز اجازه فعالیت نمی‌دهند. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که حل مشکلات معادن غیر فعال در دستور کار دولت قرار گیرد، افزود: از نهادهای مربوطه در این زمینه خواسته‌ام که چالش‌های ایجاد تحرک در حوزه معادن استان برطرف شود؛ چراکه این امر به توسعه صنایع نیز کمک می‌کند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به نگاه حضرت آقا (مدظله‌العالی) به سواحل مکران، بیان کرد: توسعه سواحل مکران امری اجتناب ناپذیر برای تحقق توسعه پایدار و متوازن استان هرمزگان محسوب می‌شود؛ چراکه این منطقه یک ظرفیت بسیار بی‌نظیر برای ایجاد فرصت‌های جدید محسوب می‌شود.وی، با اشاره به دل‌نگرانی‌های بخشی از سرمایه‌گذاران، خاطرنشان کرد: برخی از سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت، از وجود موانع دولتی گلایه‌مند هستند که رفع این موانع باید در دستور کار باشد؛ چراکه رشد و پیشرفت کشور زیر سایه توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق خواهد شد. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت نقش مسئولیت‌های اجتماعی در رفع فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان هرمزگان، تشریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در استان هرمزگان برای کاهش فقر استفاده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.