حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • استقرار خودروهای میوه فروش در بلوار شهید رجایی
    ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۲۳
    شناسه : 3786
    بازدید 1663
    34
    رئیس سازمان میادین میوه و تره بار بندرعباس در گفتگو با دریا خبر داد دریانیوز// در راستای گزارش هایی که در زمینه خودروهای میوه فروش در سطح شهر بندرعباس منتشر شده است، در این گزارش نیز بنا داریم این موضوع را پیگیری نماییم.
    ارسال توسط : نویسنده : سعیده دبیری نژاد منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در راستای گزارش هایی که در زمینه خودروهای میوه فروش در سطح شهر بندرعباس منتشر شده است، در این گزارش نیز بنا داریم این موضوع را پیگیری نماییم. در گزارش های قبلی با مدیر و معاون پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت و گویی داشتیم.

    بعد از آنکه با تذکرات پی در پی برای سد معبر در خیابان های اصلی توسط خوروهای میوه فروش، در جلسات متعدد و پیگیری های انجام شده در شهرداری بندرعباس، تصمیم بر آن شده است که با درخواست شهرداری بندرعباس و پیگیری معاونت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری از دادستانی بندرعباس حکم توقیف تعدادی از خودروهای میوه فروش صادر شود.در گزارش قبلی اشاره شد که بعد از صدور حکم، ماموران رفع تخلفات شهرداری برای اجرای آن با مشکلات متعددی روبرو هستند. از جمله مخدوش کردن پلاک، مخفی کردن خودروها و….

    اما برای کسب اطلاع از ساماندهی و برنامه های شهرداری بندرعباس در این خصوص با احمد ملائی نسب رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و عرضه محصولات کشاورزی بندرعباس به گفتگو پرداختیم .از احمد ملائی نسب خواستیم به این سوال پاسخ دهد که مسأله ساماندهی خودروهای میوه فروش که مدت ها است در حال بررسی و پیگیری توسط شهروندان است به کجا رسیده است و برنامه این سازمان در این خصوص چیست؟ملائی نسب در پاسخ به سئولات ما گفت : برای ساماندهی خودروهای میوه فروش در سطح شهر بندرعباس که مشکلاتی از جمله ایجاد ترافیک، سد معبر و مزاحمت برای شهروندان را بوجود آورده اند، در این خصوص در شهرداری بندرعباس جلسات متعددی گرفته شده است تا راه کار مناسبی برای این معضل که هر روز بیشتر می‌شود پیدا کرده و اجرایی نماییم.به دلیل این تخلفات که از سوی خودروهای میوه‌فروش انجام می‌شود، با هماهنگی‌های صورت گرفته با دادستان، حکم توقیف برخی از این خودروها صادر شد و بعضی از این خودروها نیز توقیف شده‌اند. ماشین هایی که حکم توقیف آن ها صادر می شود، برای رفع توقیف به ما مراجعه می کنند و از آنها تعهد گرفته می شود که دیگر سد معبر نکنند. همچنین از صاحبان خودروها خواسته می شود تا تشکیل پرونده داده و ثبت نام انجام بدهند تا در مکانی که برای ساماندهی خودروهای میوه‌فروش در نظر گرفته شده است مستقر شوند.

    در فاز یک ساماندهی خودروهای میوه فروش، در بلوار شهید رجایی مکانی با ۵۰ سایه بان برای این خودروها در نظر گرفته شده است. این خودروها براساس تعرفه بهای عوارض خدمات شهری روزی ۱۰ هزار تومان باید پرداخت کنند که این دستور کار به تصویب شورای شهر بندرعباس نیز رسیده است. با راهکارهای که تا قبل از آن در نظر گرفته شده است همچون تذکر، جریمه،جمع آوری کارتخوان و… نتوانستیم خودروهای میوه فروش را ساماندهی کنیم اما اکنون امیدواریم با توقیف خودروها و پس از رفع توقیف آنها، از این طریق بتوانیم خودروهای میوه فروش را ساماندهی و در مکان های مناسب به تجمیع برسانیم. اما در مورد دیگر خودروهای میوه فروش ، همه خودروهای میوه فروش می توانند برای ساماندهی و حضور در مکان هایی که توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس در نظر گرفته شده به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و عرضه محصولات کشاورزی مراجعه و تشکیل پرونده دهند و در مکان در نظر گرفته شده به فعالیت بپردازند. در پایان احمد ملائی نسب افزود : امیدواریم با این طرح بتوانیم هم خودروهایی میوه فروش را ساماندهی کنیم و از طرفی سدمعبر و ترافیک سطح شهر بندرعباس به حداقل برسد . همچنین با استعلامی که از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرفته شده است چند مکان دیگر علاوه بر بلوار شهید رجایی مد نظر است که در فاز بعدی به بهره برداری می رسد و خودروهای میوه فروش می توانند در این مکان ها به فعالیت بپردازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.