حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • استقبال با شکوه ازکاروان تیم فوتبال ساحلی کارگری فولاد هرمزگان
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۳
    شناسه : 2085
    بازدید 11048
    32
    درفرودگاه بین المللی بندرعباس صورت گرفت آیین استقبال و تجلیل ازکاروان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که در رقابت های جهانی فوتبال ساحلی کارگری در شهر ایتالیا عنوان قهرمانی را کسب کردند با حضور پرشور و چشمگیر مسوولان وورزشکاران و خانواده های ورزشکاران در فرودگاه بین المللی شهدای ۶۵۵بندرعباس برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز:  آیین استقبال و تجلیل ازکاروان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که در رقابت های جهانی فوتبال ساحلی کارگری در شهر ایتالیا عنوان قهرمانی را کسب کردند با حضور پرشور و چشمگیر مسوولان وورزشکاران و خانواده های ورزشکاران در فرودگاه بین المللی شهدای ۶۵۵بندرعباس برگزار شد. این مراسم با حضور مدیران کل حوزه استانداری، ورزش وجوانان و تعاون ، کارو امور اجتماعی استان، مدیر عامل فولادهرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار امیر ارسلان شهبازی فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مدیر عامل باشگاه صنایع و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزارشد.

    مدیر عامل فولاد هرمزگان در مراسم استقبال از ورزشکاران تیم فولاد هرمزگان گفت:موفقیت درخشان و کسب مقام قهرمانی و مقتدرانه تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان در رقابت های فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ایتالیا را کاری ارزشمند و بزرگ دانست. عطاالله معروفخانی اظهار داشت: کسب مقام قهرمانی را به همه شماعزیزان تبریک می گویم و آرزوی می کنم که این قهرمانی درتمام شئون و مراحل زندگی تان تداوم داشته باشد. وی تصریح کرد: تیم های ورزشی فولاد هرمزگان در چند ماهه گذشته موفقیت هایی خوبی به دست آوردند که از آن جمله در فوتبال ساحلی جوانان کشور که دربندرعباس برگزار شد مقام قهرمانی را کسب کردند، قهرمانی در مسابقه فوتبال ساحلی کارگری جهان از دیگرافتخارهای این شرکت می باشد.
    سرمربی تیم فولاد هرمزگان:
    با اقتدار قهرمان شدیم
    سر مربی تیم فولاد هرمزگان گفت: تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان درمسابقه فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ابتالیا شرکت کرده بود با اقتدار قهرمان شد. به گزارش ایرنا؛ مجتبی ذاکری افزود: دراین دوره از مسابقه ها دوتیم از کشور میزبان ، دوتیم از کشور مکزیک و تیم منتخب افریقا شرکت داشتندما توانستیم بانمایش یک فوتبال ساحلی ناب ایرانی تمام بازی های خودرا با پیروزی به پایان برسانیم ودر بازی فینال نیز تیم میزبان رابا نتیجه ۶ بریک شکست داده و با اقتدار قهرمان شدیم.وی درپایان از حمایت مسوولان استان ، مدیران فولاد و فدراسیون کارگری ورسانه ها قدرانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.