حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ارتقای جایگاه آموزشی هرمزگان به رتبه ۱۵ کشوری
    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۱
    شناسه : 3183
    بازدید 1400
    4
    استاندار هرمزگان خبر داد استاندار هرمزگان با اشاره به اقداماتی که برای ارتقای سطح آموزشی استان انجام شده است، گفت: هرمزگان در این زمینه جهش خوبی داشته و طبق اعلام سازمان سنجش، جایگاه آموزشی استان در خردادماه امسال به رتبه پانزدهم در بین استان‌های کشور ارتقا پیدا کرده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان با اشاره به اقداماتی که برای ارتقای سطح آموزشی استان انجام شده است، گفت: هرمزگان در این زمینه جهش خوبی داشته و طبق اعلام سازمان سنجش، جایگاه آموزشی استان در خردادماه امسال به رتبه پانزدهم در بین استان‌های کشور ارتقا پیدا کرده است. مهدی دوستی در نشست آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تسلیت ایام محرم و عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) اظهارداشت: در بسیاری از رشته‌های تحصیلی میانگین قبولی هرمزگان از متوسط کشوری نیز فراتر رفته است و رشد قابل توجهی را در این بحث شاهد بودیم. وی با تاکید بر لزوم قدردانی از مدیران و معلمان هرمزگانی بیان داشت: لازم است برای ارتقای بیشتر رتبه آموزشی استان هرمزگان برنامه فشرده‌تری را نیز تدوین کنیم تا خود را به جایگاه دهم در بین استان‌های کشور برسانیم. استاندار هرمزگان اظهارداشت: برای تحقق این امر باید پایه دهمی‌ها نیز به برنامه توانمندسازی آموزشی اضافه شوند؛ ضمن اینکه ارتقای سطح دانش و توانمندی معلمان نیز نباید فراموش شود و با افزایش دوره‌های ضمن خدمت بایستی سطح آموزشی آن‌ها نیز افزایش پیدا کند.

    دوستی با اعلام آمادگی برای افزایش نشست‌ها در حوزه آموزش و پرورش جهت افزایش دقت برنامه‌ریزی‌ها به منظور موفقیت بیشتر در سال تحصیلی پیش‌روی تاکیدکرد: حاضریم وقت بیشتری را در استان برای بحث آموزش و پرورش با توجه به اهمیت موضوع بگذاریم. وی خاطر نشان کرد: مسایلی که درباره احتمال رفتن از استانداری و وزارت مطرح می‌شود صحت ندارد و این اطمینان را می‌دهم که برای هرمزگان برنامه‌های بلندمدتی دارم. دوستی تصریح‌کرد: در حوزه آموزش و پروش باید برای برنامه‌ها، شاخص‌های قابل ارزیابی نیز قرار داده شود، ضمن اینکه لازم است پروژه‌های اولویت‌دار آموزشی در بخش خصوصی که نیاز به کمک و مساعدت دارند نیز مشخص شود تا با بررسی دقیق، روش‌های کمک به آن‌ها از طریق تسهیلات بانکی مشخص شود. استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: برای آموزشگاه‌های آزاد نیز ارزش بسیاری قائل هستیم و حمایت از این مراکز نیز مورد تاکید است؛ چرا که بایستی بستر آموزش در حوزه‌های مختلف را برای فرزندان‌مان‌ فراهم کنیم. به گزارش ایرنا، همتی در پایان با تاکید بر شفاف‌سازی رویه محاسبه بهای آب و برق آموزشگاه‌های آزاد، خواستار ارائه گزارشی از روند تاسیس و تجهیز هنرستان‌های تخصصی در سراسر استان شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.