حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ارتش حصار امن ملت است
    ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
    شناسه : 7577
    بازدید 1553
    24
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// مراسم رژه واحدهای محمول یگان‌های ارتش در بندرعباس و رژه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کرانه خلیج‌فارس و در تنگه هرمز برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مراسم رژه واحدهای محمول یگان‌های ارتش در بندرعباس و رژه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کرانه خلیج‌فارس و در تنگه هرمز برگزار شد.
    صبح دیروز طی مراسمی با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان و رئیس شورای تامین استان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش هرمزگان، رژه واحدهای محمول ارتش در بندرعباس برگزار شد.
    در این آیین که به مناسبت ۲۹ فرودین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، واحدهایی از یگان‌های موشکی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی های مرطوب السابعات، طوفان، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحدهایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل بندرعباس رژه واحدهای محمول برگزار کردند.
    مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم رژه روز ارتش ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: حضور ارتش از ابتدای شکل گیری انقلاب حضوری پر برکت بوده و این ارتش با انتخاب‌های بزرگ همواره بهترین نمایش را داشته است چنانچه روزی که ارتش باید میان طاغوت و قرارگرفتن کنار ملت و امام انتخاب می‌کرد، ایستادگی در کنار امام و امت را انتخاب کرد و برگ سبزی در پرونده خود ثبت کرد.
    وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، افزود: در روزهایی که مورد هجمه بی‌امان جبهه کفر و نفاق بودیم ارتش با انتخابی درست و با تقدیم بهترین فرزندان خود از انقلاب و تمامیت ارضی کشور دفاع کرد و اجازه نداد ذره‌ای از خاک کشور نصیب بیگانه شود، البته خدمات ارتش صرفا محدود به حوزه نظامی نمی‌شود و در سازندگی، سیل، زلزله و کرونا و فعالیت‌های جهادی در کنار مردم بوده و در سمت ملت ایستاده است.
    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ارتش با تبعیت از امام خود همواره حافظ و نگهبان انقلاب بوده است، تصریح کرد: نمود بارز و حضور موثر ارتش در مقابله با داعش هم خود را نشان داد چرا که نیروی الهی حضوری مقتدرانه در دفاع از حرم آل الله به نمایش گذاشت.
    مهندس دوستی ابراز داشت: ارتش در تمام دوران‌ها با وحدت مثال زدنی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازویی قدرتمند برای ایران اسلامی، گوش به فرمان امام خود آماده دفاع از حریم انقلاب، اسلام و ایران عزیز بوده‌ است و اجازه نداده گزندی به کشور ‌وارد شود.
    وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این ارتش، ارتش هدایت است چرا که معلمان اخلاقی چون شهید صیاد شیرازی را پرورش داده است و همین امر موجب شده امروز ارتش ایران به ارتشی شکست ناپذیر تبدیل شود و مایه ترس دشمنان خدا و ملت را فراهم کند؛ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی با تبعیت محض از ولی فقیه است.
    استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ارتش حصار امن ملت است گفت: عملیات‌های موفق مروارید، بیت المقدس، ثامن الائمه، کمال ۹۹ و طریق القدس نمونه ای از رزم میدانی است که با تقدیم شهیدان زیادی ایستادگی خود در کنار مردم را به اثبات رساند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.