حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ادای احترام مدیر کل و معاونین و کارکنان اداره کل امور مالیاتی هرمزگان به شهدا
    ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۰۹
    شناسه : 3670
    بازدید 1395
    5
    همزمان با هفته دولت: همزمان با هفته دولت مدیرکل، معاونین و روسای اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در گلزار شهدا بندرعباس حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: همزمان با هفته دولت مدیرکل، معاونین و روسای اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در گلزار شهدا بندرعباس حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مدیر کل، معاونین و روسای امور مالیاتی هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و شهادت مظلومانه شهدای دولت شهیدان محمدعلی رجایی و باهنر دقایقی پیش در گلزار شهدای بندرعباس حضور یافتند و با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

    رضا آخوند زاده، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: اقتدار، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.

    وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگویی شایسته از مدیریت جهادی و ساده زیستی توام با اقتدار و عزت هستند. مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان با بیان اینکه شهدا به ما عشق به وطن، ایثار، از خودگذشتگی و عزتمندی را آموخته اند گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای ما مدیران است و باید از این فرصت برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در حوزه اقتصادی استفاده  کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.