حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اداره‌کل تامین‌اجتماعی هرمزگان برتر کشوری شد
    ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۱۳
    شناسه : 6822
    بازدید 11336
    6
    در ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان تامین اجتماعی؛ دریانیوز// اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد ادارات کل تامین اجتماعی کشور، رتبه برتر را کسب کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد ادارات کل تامین اجتماعی کشور، رتبه برتر را کسب کرد.
    مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در ارزیابی عملکرد ادارات کل تامین اجتماعی سراسرکشور، اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد سه ماهه سوم سال جاری توانست رتبه برتر ادارات کل تیپ دو را کسب نماید.
    عباس اکبری افزود: اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان با کسب ۱۰۲٫۰۸۶ امتیاز توانست حائز رتبه اول در بین ادارات تیپ دو کشور شود.
    اکبری اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد ادارات کل، شاخص‌های مختلف از معاونت ها و ادارات به تفکیک انجام می‌شود.
    وی بیان کرد: در معاونت بیمه‌ای که شامل چهار شاخص می باشد، ۵۰ درصد امتیازات ارزیابی به این معاونت اختصاص یافته است.
    وی ادامه داد: در معاونت بیمه‌ای شاخص‌هایی از جمله تحقق بودجه مصوب، ساماندهی و نظارت بر بیمه‌شدگان خاص، ارتقاء خدمات الکترونیک و سرویس‌های غیرحضوری سازمان و کنترل نظارت بر ارائه تعهدات بلند مدت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که استان هرمزگان در این شاخص‌ها حائز رتبه برتر شد.
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان بیان کرد: در معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها نیز شاخص های گفتمان سازی و توسعه تعامل با شرکای اجتماعی، نهادهای مدنی و حاکمیتی و انجام اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در شاخص ها، اداره کل استان هرمزگان حداکثر امتیاز را توانست کسب نماید.
    اکبری خاطرنشان کرد: اداره کل هماهنگی امور استان‌ها دیگر اداره‌ای ارزیابی کننده است که در این اداره، سه شاخص از جمله تعداد ملاقات های عمومی مدیران کل استان‌ها، پاسخگویی به مکاتبات گزارش‌ها و… و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد که استان هرمزگان در این زمینه نیز توانست رتبه برتر را کسب نماید.
    وی عنوان کرد: در معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل نیز دو شاخص تنظیم لوایح دفاعی جهت دعاوی مطروحه در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی و اجرای دادنامه های صادره از مراجع قضایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و استان هرمزگان توانست حداکثر امتیاز را در این شاخص‌ها کسب نموده و در بین استان‌های کشور رتبه یک را کسب نماید.
    اکبری بیان کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز دیگر معاونتی است که در سه بخش شامل اداره کل تشکیلات و توسعه مدیریت، اداره کل منابع انسانی و اداره کل ارزیابی و پایش عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفته است که در شاخص‌های هر بخش این معاونت نیز، اداره کل استان هرمزگان حداکثر امتیاز را کسب نموده است.
    این مسئول اظهارداشت: معاونت برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی، اداره کل حراست و اداره کل روابط عمومی نیز از دیگر بخش‌هایی است که مورد ارزیابی قرار گرفته و در همه این بخش‌ها استان هرمزگان توانست حداکثر امتیاز را کسب نماید.
    اکبری در پایان گفت: کسب رتبه برتر اداره کل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان با همکاری و تلاش همه همکاران کسب شده است و از همه آنها به خاطر تلاش در جهت کسب این رتبه تقدیر می‌کنم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.